اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس:

شبهه‌افکنی در روند انتخابات حرکت در مسیر دشمن است

خبرگزاری فارس: مخبر کمیسیون فرهنگی مجلس با تقبیح عمل برخی ورشکستگان سیاسی گفت: شبهه‌افکنی در روند انتخابات حرکت در مسیر دشمن است.

شبهه‌افکنی در روند انتخابات حرکت در مسیر دشمن است
ستار هدایتخواه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: روند انتخابات در نظام جمهوری اسلامی در طول سه دهه اخیر می‌تواند الگویی مناسب برای مردم‌سالاری و دموکراسی در جهان باشد.
عضو ارشد فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در کشورهای مدعی دموکراسی که فریاد حقوق بشر آنها گوش عالم را کر کرده با انواع ترفندهای سیاسی رای مردم را در بند کشیده‌اند.
هدایتخواه افزود: برای مثال در انتخابات آمریکا فردی که بیش از نیم میلیون بیشتر از رقیب خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 2000 کسب کرده بود کنار زده می‌شود و با لطایف‌الحیل و متوسل شدن به رای دادگاه نامزدی که رای کمتری کسب کرده بود، سکان هدایت این کشور را به دست می‌گیرد.
عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان مجلس بیان داشت: اگر خوب به اوضاع این کشورهای مدعی و مردم‌گریز بنگریم خواهیم دید که به همه چیز اعتقاد دارند مگر به اراده و رای مردم که باید ما نیز با توسل به سلاح بصیرت فریب تبلیغات سوء و دروغین بنگاه‌های شایعه‌پراکنی استکباری را نخوریم.
هدایتخواه تصریح کرد: امروزه ایران اسلامی در همه عرصه‌ها به خصوص در زمینه برگزاری انتخابات می‌تواند الگویی کامل و کارآمد برای امت اسلام و در مقیاس وسیع‌تر همه ملت‌ها و از جمله کشورهای غربی باشد آن‌جا که غیر مردمی‌ترین انتخابات‌ها را به نام دموکراسی بر مردم خودشان تحمیل کرده‌اند.
وی گفت: متاسفانه در داخل نیز عده‌ای همنوا با دشمنان و بدخواهان رای و عقیده اکثریت را بر نمی‌تابند و از انتخابات برای خود رمز آشوب می‌سازند.
نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: طبق شنیده‌ها برخی از هم‌اکنون در کشور که شکست خود را قطعی و محرز می‌دانند جاهلانه به دنبال تحقق خواسته‌های دشمن هستند.
وی گفت: مردم اجازه خودنمایی به فتنه‌گران جدید را نخواهند داد و همان‌گونه که با سران فتنه و دنباله‌های آشوبگر آن‌ها برخورد کردند در همه جای ایران اسلامی در کمال بصیرت چشم فتنه جدید را نیز کور خواهند کرد.
انتهای پیام/م20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول