اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم خبر داد

تربیت 191 مربی نونهالان قرآن در قم

خبرگزاری فارس: مسئول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به برگزاری 10 دوره تربیت مربی نونهالان قرآن کریم در این استان از تربیت 191 مربی در این بخش خبر داد.

تربیت 191 مربی نونهالان قرآن در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی استان قم، حجت‌الاسلام سید جواد عظیمی اظهار داشت: دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم با همکاری موسسه بوستان قرآن و عترت 10 دوره تربیت مربی قرآن کریم را به اتمام رسانده است.

وی اضافه کرد: در این دوره‌های آموزشی 191 نفر از شرکت‌کنندگان موفق به قبولی آزمون پایان دوره و دریافت گواهینامه شدند که از این تعداد 25 نفر مرد و مابقی آنها زن بودند.

مسئول دارالقرآن الکریم قم تاکید کرد: ارزش آموزشی این دوره‌ها 15 هزار و 280 نفر ساعت برآورد شده است.

وی همچنین از برگزاری دوره تربیت ممتحن قرآن کریم در قم خبر داد و افزود: دارالقرآن‌الکریم قم با همکاری موسسه قرآنی مائدة النور آزمون ورودی دو دوره تخصصی تربیت ممتحن قرآن کریم را با حضور 40 نفر از علاقمندان برگزار کرد.

حجت‌الاسلام عظیمی تصریح کرد: این دارالقرآن مدارک قبول شده‌های ورودی تربیت ممتحن را برای اخذ مجوز و شروع دوره به سازمان دارالقرآن الکریم ارسال کرده و این دوره آموزشی در آینده‌ای نزدیک برگزار می‌شود.

مسئول دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی استان قم در بخش دیگری از سخنان خود از اعطای گواهینامه قرائت قرآن کریم به شرکت کنندگان در این دوره خبر داد و اظهار داشت: دارالقرآن الکریم قم در نیمه دوم امسال تعداد هزار و 668 فقره گواهینامه قرائت سطح یک قرآن کریم برای قبول شدگان قرآن آموز مدارس قرآنی صادر کرده است.

وی اضافه کرد: ارزش آموزش این گواهینامه‌ها 76 هزار و 728 ساعت آموزش محاسبه شده است.

مسئول دارالقرآن الکریم قم با اشاره به فعالیت 153 مدرسه قرآنی در قم اظهار داشت: این مدارس خدمات خوبی ارائه می‌ کنند و روند اعطای مدرک به قرآن آموزان همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول