اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ورامین:

تهمت شایع‌ترین گناه در زمان انتخابات است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین تهمت به نامزدهای انتخاباتی و تخریب شخصیت مومنین را از شایع‌ترین گناه در زمان انتخابات دانست.

تهمت شایع‌ترین گناه در زمان انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی صبح امروز در جلسه درس اخلاق که در بیت ایشان و با حضور مسئولان شهرستان و مردم برگزار می‌شود، انتخابات مجلس را بسیار حساس توصیف کرد.

امام جمعه ورامین گفت: هرقدر به انتخابات نزدیک تر می‌شویم بازار تبلیغات نامزدهای انتخاباتی داغ‌تر می‌شود و هریک از نامزدها سعی دارند صحنه را به نفع خود تغییر دهند.

وی در ادامه تهمت را شایع‌ترین گناه در زمان انتخابات معرفی کرد و اظهار داشت: برخی نامزدها آبروی رقبای خود را می‌برند و تهمت می‌زنند، پناه بر خدا، از تهمت و دروغ به خدا پناه برید.

آیت‌الله محمودی عنوان کرد: در این مواقع انسان مومن و متعهد از افرادی که تظاهر به ایمان می‌کنند تمیز داده می‌شود، اگر مراقب نباشیم در جامعه به سادگی ایمان خود را از دست خواهیم داد.

امام جمعه ورامین در ادامه خاطرنشان کرد: هرچه را می‌شنوید به سرعت نپذیرید، تایید یا رد نکنید، غرق جنجال‌های تبلیغاتی نشوید، برای دریافت حقیقت باید تحقیق و بررسی کنید.

آیت‌الله محمودی در ادامه نسبت به نفوذ دشمنان و منافقین در جریان انتخابات هشدار داد و تاکید کرد: باید بسیار هوشیار باشیم، جریان نفاق مترصد است تا بین شما تفرقه افکند، هرگز از ارزش‌های والای اسلامی فاصله نگیرید.

نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین در پایان اوضاع کشور را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ممکن است معضلاتی در جامعه وجود داشته باشد، طبیعی هم هست اما در مجموع کشور ما از آرامش و امنیت فوق العاده، رهبر مقتدر، دولت خدمتگزار و مردم مومن و انقلابی تشکیل شده است و تا زمانی که آحاد ملت در صحنه باشند اقتدار و عظمت کشور حفظ می‌شود.

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول