اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فارسان:

انتخاب آگاهانه مردم نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‎کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه فارسان گفت: انتخاب آگاهانه در انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‏های رای، نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب می‎کند.

انتخاب آگاهانه مردم نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‎کند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان و اقشار مختلف مردم در مسجد امام جواد(ع) شهرکرد، اظهار داشت: انتخاب راه سعادت و کمال بر عهده خود انسان‌ها است.
وی با تبیین نقش بصیرت و اراده در نوع انتخاب انسان، افزود: انسان‌ها آزاد آفریده شده‌اند و مختار هستند تا راه و روش زندگی خود را انتخاب کنند.
پوراکبر ادامه داد: بصیرت و آگاهی به انسان کمک می‌کند تا راه صحیح را انتخاب و در مسیر کمال و سعادت قدم گذارد.
امام جمعه فارسان یاران امام حسین(ع) را نمونه بارز انتخاب‌کنندگان راه سعادت برشمرد و گفت: امام حسین(ع) در شب عاشورا از یاران خود خواست تا اگر نمی‌خواهند در کربلا شهید شوند از کاروان امام جدا شوند ولی آنها سعادت ابدی را بر لذت کوتاه مدت دنیوی ترجیح دادند و در رکاب آن امام همام جنگیدند و به شهادت رسیدند.
پوراکبر با اشاره به انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، افزود: صحنه انتخابات نیز به نوعی انتخاب راه سعادت و کمال است در نهایت آزادی، اما کسانی پیروز این عرصه هستند که به‌عنوان وظیفه دینی و بر اساس ملاک و معیارهای انقلابی، شرعی و ولایی در این میدان وارد شوند.
وی، توطئه‌‎های دشمنان بر علیه نظام را یادآور شد و افزود: انتخاب آگاهانه در انتخابات و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‏های رای، نقشه‌های شوم دشمنان انقلاب را نقش بر آب می‎کند.
پوراکبر تبعیت از ولایت را تکلیف شرعی و رسالت ملی و وظیفه قانونی آحاد مختلف جامعه برشمرد و گفت: تبعیت از ولایت فقیه در راستای اطاعت از نبی مکرم اسلام و ائمه معصومین(ع)‌ و به‌عنوان تکلیف دینی، رسالت ملی و وظیفه قانونی آحاد جامعه است.
امام جمعه فارسان ادامه داد: ملاک و معیار بسیجی، رزمنده و هر فرد انقلابی تبعیت از ولایت فقیه است و ‌شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس از این آزمون بزرگ نمره قبولی گرفتند.
وی یادآور شد: در زمان فتنه و میدان‌های سخت، بسیاری از خواص به خاطر عدم تبعیت از ولایت و پیروی از هواهای نفسانی و حب زودگذر دنیا، خود را می‌بازند و در آزمون و امتحان ولایت‌مداری مردود می‌شوند.
پوراکبر تأکید کرد: بصیرت، تقوا و حرکت حول محور ولایت راهکار شناخت صراط مستقیم در غبار فتنه‌ها است. 
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول