اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لارستان:

نمایندگان مجلس باید جایگاه نظام در دنیا را درک کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه لارستان گفت: افرادی باید به عرصه انتخابات وارد شوند که جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا را درک کنند.

نمایندگان مجلس باید جایگاه نظام در دنیا را درک کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان علی‌محمد امیری صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عرصه و جایگاه کنونی مجلس شورای اسلامی، نیازمند افراد آگاه و بصیر به مناسبات بین‌المللی و منطقه‌ای است.
وی با بیان اینکه، افرادی باید به عرصه انتخابات وارد شوند که جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا را درک کنند.
امیری اضافه کرد: داوطلبان حضور در انتخابات باید نقش مجلس شورای اسلامی را در نظام درک کرده و به مسائل حوزه انتخابیه خود آگاه باشند.
معاون استاندار فارس و فرماندار، فرمانداری ویژه لارستان در ادامه ابراز داشت: مجلس شورای اسلامی جای تجربه‌‌اندوزی نیست، چرا که در مجلس باید افراد متخصص، آگاه و با تجربه حضور داشته باشند و حضور آنان در قانون‌گذاری مردمی و اسلامی تأثیرگذار است.
امیری با اشاره به اینکه هر نماینده‌ای از حوزه انتخابیه خود برگزیده می‌شود، اما این نماینده باید به وسعت ایران اسلامی آگاهی داشته و تأثیرگذار باشد.
معاون استاندار فارس تصریح کرد: نماینده مردم در مجلس باید سیاست، اقتصاد، فرهنگ و دوستان و دشمنان نظام را به خوبی بشناسد، تا در این عرصه موفق عمل کند.
وی در ادامه بیان کرد: داوطلبانی باید در این عرصه مهم حضور یابند که به توانمندی‌های خود واقف و از دانش کافی در زمینه‌های مختلف برخودار باشند.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول