اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان خبر داد

تدوین 50 طرح تیپ شغلی از سوی جهاد دانشگاهی زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان از تدوین 50 طرح تیپ شغلی در حوزه مشاغل خانگی از سوی جهاد دانشگاهی واحد زنجان خبر داد.

تدوین 50 طرح تیپ شغلی از سوی جهاد دانشگاهی زنجان
مهدی عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: طبق سند چشم‌انداز 20 ساله نظام در افق 1404 برنامه‌ریزی‌های لازم در زمینه جهش در بخش‌های مختلف این سند از سوی جهاد دانشگاهی استان زنجان انجام شده است.
وی ادامه داد: آموزش‌های ضمن خدمت کارکنان دولت، می‌تواند به عنوان یکی از موثرترین ابزارهای مدیران برای آماده‌سازی کارکنان در نیل به جامعه توسعه یافته و برخوردار از دانش پیشرفته و توانا در تولید علم و فناوری محسوب ‌شود.
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان تصریح کرد: در این راستا معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی ریاست جمهوری، برنامه پنج توسعه از برنامه هفتگانه تحول در نظام اداری را به آموزش و بهسازی نیروی انسانی اختصاص داده و نظام جدید آموزش کارکنان دولت را با این دیدگاه طراحی کرده است.
وی افزود: حوزه معاونت آموزش جهاد دانشگاهی استان زنجان نیز با اتکا به توانایی‌های تخصصی خود در برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در تلاش است تا از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان سازمان‌ها، نظام اسلامی را در نیل به این اهداف توسعه یاری دهد.
عباسی بیان داشت: این دوره در زمینه‌های دوره هفتگانه فناوری اطلاعات، دوره‌های عمومی و دوره‌های مشترک اداری برگزار می‌شود.
وی بیان داشت: جهاد دانشگاهی در سال 1379 سازمان همیاری اشتغال دانش آموختگان را با هدف مشارکت در ایجاد زمینه‌های مناسب برای اشتغال دانش آموختگان راه‌اندازی کرده است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان تصریح کرد: سازمان همیاری دانش آموختگان شعبه جهاد دانشگاهی استان زنجان نیز فعالیت‌های خود را به صورت رسمی از آبان ماه سال 88 آغاز کرده که در حوزه‌های آموزش‌های عمومی و تخصصی در موضوعات مرتبط با اشتغال و کارآفرینی فعالیت می‌کند.
وی با بیان اینکه انجام مطالعات و تحقیقات کاربردی در حوزه‌های اشتغال و کارآفرینی از اولویت‌های جهاد دانشگاهی است، افزود: جهاد دانشگاهی علاوه بر ارائه مقالات به همایش‌های کشوری و کسب رتبه برتر و دریافت لوح تقدیر از وزیر کار چندین طرح پژوهشی در حوزه اشتغال و کارآفرینی را در استان بر عهده داشته که تا کنون موفق به تدوین 50 طرح تیپ شغلی در حوزه مشاغل خانگی شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول