اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال صورت گرفت

اجرای 30 طرح پژوهشی در مراکز جهاد دانشگاهی کردستان

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی کردستان با اشاره به اجرای 30 طرح پژوهشی در زمینه‌های مختلف در مراکز جهاد دانشگاهی، مهم‌ترین رویکرد این واحد را ارتقا و تقویت سطح پژوهش در جامعه عنوان کرد.

اجرای 30 طرح پژوهشی در مراکز جهاد دانشگاهی کردستان
 به گزارش خبرگزاری فارس حمیدرضا مجردی صبح امروز در دیدار با استاندار کردستان، اولویت و هدف اصلی جهاد دانشگاهی را توسعه استان بیان کرد و گفت: اقدامات صورت گرفته در این نهاد انقلابی در توسعه کشور بسیار چشمگیر و حائز اهمیت بوده و در استان کردستان نیز حرکت‌های مثمرثمری صورت گرفته است.
رئیس جهاد دانشگاهی کردستان همچنین به فعالیت 9 مرکز تخصصی کوتاه مدت در شهرستان‌های استان اشاره کرد و گفت: در نیمه نخست امسال 80 دوره آموزشی در زمینه‌های گوناگون در این مراکز با حضور 40 هزار نفرساعت برگزار شده است که این میزان تا پایان امسال به 100 هزار نفرساعت خواهد رسید.
وی فعالیت اصلی و اساسی جهاد دانشگاهی را با اولویت فعالیت‌های فرهنگی عنوان کرد و اظهار داشت: جهاد دانشگاهی در حال حاضر عضو شورای فرهنگ عمومی استان، شورای فرهنگی دانشگاه کردستان و عضو شورای هماهنگی فعالیت دانشگاه‌های استان است.
مجردی خواستار عضویت جهاد دانشگاهی در جلسات کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان شد که استاندار در این خصوص دستور مساعد صادر کرد.
وی با اشاره به اینکه دو خبرگزاری ایسنا (خبرگزاری دانشجویان ایران) و ایکنا(خبرگزاری قرآنی کشور) زیرمجموعه جهاد دانشگاهی هستند، افزود: اطلاع‌رسانی مفید و موثر در راستای خدمت به کشور اسلامی و مبارزه با هجمه و جنگ نرم‌افزاری دشمن به ویژه در کردستان از اهداف فعالیت‌های این دو خبرگزاری است.
مجردی یکی دیگر از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی واحد کردستان را راه‌اندازی بانک خون بندناف بیان کرد و گفت: در این استان نمایندگی بانک خون بندناف عمومی و خصوصی در تمامی شهرستان‌های استان به جز سروآباد و دهگلان راه‌اندازی شده است.
 رئیس جهاد دانشگاهی واحد کردستان در ادامه به ارائه گزارشی از فعالیت‌های جهاد دانشگاهی این واحد در بخش‌های مختلف فرهنگی، پژوهشی، آموزشی و همچنین پشتیبانی پرداخت.
مجردی در ادامه خواستار تخصیص اعتبار برای تکمیل ساختمان اداری جهاد دانشگاهی واحد کردستان شد که استاندار در این زمینه نیز قول و دستور مساعد داد.
 انتهای پیام/غ10/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول