اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان خبر داد

آموزش ‌160 هزار نفر ساعت از سوی جهاد دانشگاهی زنجان

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان گفت: گروه آموزشی کارکنان دولت جهاد دانشگاهی زنجان تا کنون نزدیک به 160 هزار نفر ساعت آموزش‌های رسمی به کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان ارائه داده است.

آموزش ‌160 هزار نفر ساعت از سوی جهاد دانشگاهی زنجان
مهدی عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: اختلاف بین زبان‌های مختلف از آیات الهی محسوب می‌شود، که پرداختن به آموزش زبان باید با نیت سیر در آیات الهی بوده و در راستای شناخت آن صورت گیرد.
وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی با اصل دانستن این موضوع و با توجه به ضرورت آموزش زبان‌های خارجی در تسهیل ارتباطات علمی و آموزشی، نزدیک به یک دهه در امر آموزش زبان‌های خارجی فعال بوده و با بهره‌گیری از اساتید توانمند و متعهد سیستم‌های آموزشی روزآمد و پیشرفته توانسته است، فضایی کاملا آکادمیک و پویا را برای یادگیری زبان‌های خارجی فراهم کند.
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر علاوه بر ارائه دوره‌های عمومی زبان انگلیسی برای گروه‌های سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان، گروه زبان‌های خارجی جهاد دانشگاهی زنجان چند دوره تخصصی زبان انگلیسی و دوره‌های آموزشی زبان‌های فرانسه، آلمانی، عربی، روسی و ترکی را در مراکز آموزشی خود برگزار می‌کند.
وی ادامه داد: مطابق سند چشم‌انداز 20 ساله نظام در افق 1404 ایران کشوری است توسعه یافته با جایگاه نخست اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه با هویت اسلامی و انقلابی، الهام بخش در جهان اسلام و با تعامل سازنده و موثر در روابط بین‌الملل است.
عباسی بیان داشت: حوزه معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی زنجان با اتکا به توانایی‌های تخصصی خود در برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی در تلاش است تا از طریق برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه کارکنان سازمان‌ها، نظام اسلامی را در نیل به اهداف توسعه یاری دهد.
وی خاطرنشان کرد: گروه آموزشی کارکنان دولت جهاد دانشگاهی زنجان تا کنون نزدیک به 160 هزار نفر ساعت آموزش‌های رسمی به کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان ارائه داده است و بر اساس مجوزهای صادره از سوی نهاد ریاست جمهوری، یکی از مراکز رسمی آموزش‌های کارکنان دولت محسوب می‌شود.
عباسی تصریح کرد: بر اساس تفاهمنامه منعقده میان جهاد دانشگاهی و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، این نهاد یکی از مراجع رسمی آموزش کارکنان شهرداری و دهیاری‌های سطح کشور است.
وی ادامه داد: در این راستا دوره‌های آموزشی خاص کارکنان دستگاه‌های اجرایی و ارگان‌های دولتی در حوزه معاونت آموزشی جهاد دانشگاهی برنامه‌ریزی شده است.
رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان خاطرنشان کرد: دوره هفتگانه فناوری اطلاعات، دوره‌های عمومی و دوره‌های مشترک اداری از جمله این دوره‌ها محسوب می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول