اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با ایام دهه فجر و در خلخال

همایش استحکام خانواده با رویکرد عزت‌بخشی به زنان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مشاور فرماندار خلخال و رئیس کمیته بانوان و خانواده این شهرستان گفت: همزمان با ایام دهه فجر سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و یوم 17 بهمن ماه همایش استحکام خانواده با رویکرد عزت‌بخشی به زنان در خلخال برگزار می‌شود.

همایش استحکام خانواده با رویکرد عزت‌بخشی به زنان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نسرین موسوی صبح امروز در جلسه کمیته بانوان خلخال اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران قشر زن در جامعه دینی و مکتبی ما هویتی اصیل و ارزشمند پیدا کرد به گونه‌ای که روز به روز با گذشت عمر انقلاب اسلامی، ما با پیشرفت‌های اجتماعی، سیاسی،‌ اقتصادی و فرهنگی زنان در کنار ارتقای معرفت و بصیرت روبرو بودیم.
وی با یادآوری اینکه زنان جامعه ما با الهام از بزرگ بانوی اسلام حضرت زهرا (س) کرامت و شخصیت واقعی خود را در عرصه اجتماعی و تعاملات پیدا کردند گفت: امروز شاهد حضور زنان توانمند در عرصه‌های اجرایی، مدیریتی و اقتصادی و فرهنگی هستیم که با پشتکار وصف‌ناپذیر در صدد پیشبرد امور و اهداف نظام هستند.
موسوی بهترین ارمغان انقلاب اسلامی برای زنان را احیای هویت تاریخی آنها با تکیه بر حفظ حجاب و عفاف و تنظیم شایسته روابط اعلام کرد و افزود: با این بازیابی هویت نظام خانواده نیز روز به روز مستحکم‌تر شد به گونه‌ای که کمتر نظام خانواده و اجتماع در ایران را مشاهده می‌کنیم که از ظرفیت و قابلیت دینی و باورهای اسلامی تهی و خالی باشد.
رئیس کمیته بانوان و خانواده فرمانداری خلخال ادامه داد: ما در پایگاه‌های آموزشی، آسیب‌شناسی اجتماعی در حوزه زنان را فعال کردیم تا به صورت تخصصی موانع و مشکلات را مورد ارزیابی قرار داده و در صدد رفع آن باشند.
وی از اعضای کمیته بانوان و خانواده خلخال خواست تا با ارائه راهکارها و پیشنهادات خود در مسیر کاهش آسیب‌ها به این مجموعه کمک کنند.
موسوی تصریح کرد: با همین محوریت همایش استحکام خانواده در خلخال برگزار می‌شود تا محوریت و مبانی اصلی عزت و کرامت‌بخشی به زنان در جامعه مورد توجه و الگو قرار گیرد.
این مسئول در ادامه سخنان خود با قدردانی از همکاری و همراهی برخی نهادهای فرهنگی و اجتماعی در کمک به برطرف شدن آسیب‌ها و تهدیدهای حوزه زنان و خانواده یادآور شد: ما اگر بتوانیم پایه‌های نظام خانواده سالم را مستحکم کنیم به یقین نتایج پر باری را از این رویکرد خود خواهیم گرفت.
وی تمام هجمه‌های نظام بیگانه را با تقویت مبانی اخلاقی،‌ معرفتی و معنوی بیهوده و بی‌ثمر توصیف کرد و گفت: دشمن اگر چه امروز به ابزارهای نوین در این عرصه روی آورده است اما بداند نظام خانواده در ایران متکی و مبتنی بر آموزه‌های دینی و اسلامی است.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول