اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پارس جنوبی انجام شد

امضای تفاهمنامه بین دانشگاه کارلسروهه آلمان و بهداشت و درمان نفت بوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس بهداشت و درمان نفت استان بوشهر گفت: تفاهمنامه همکاری دانشگاه کارلسروهه آلمان با بهداشت و درمان نفت بوشهر در پارس جنوبی امضا شد.

امضای تفاهمنامه بین دانشگاه کارلسروهه آلمان و بهداشت و درمان نفت بوشهر
مهرداد حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار کرد: این تفاهمنامه در زمینه مدیریت امکانات و تجهیزات بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر است که مابین دانشگاه کارلسروهه آلمان و سازمان بهداشت و درمان نفت استان منعقد شده است.
وی افزود: این تفاهمنامه در مرحله نخست برای اجرا در بیمارستان توحید جم منعقد شده و انتظار داریم با اجرای طرح مدیریت امکانات و تجهیزات بتوانیم شاهد رشد و شکوفایی بیشتر این مجموعه بهداشتی باشیم.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر با بیان اینکه مدیریت امکانات و تجهیزات در تمام صنایع کاربرد دارد، خاطر نشان کرد: مدیریت امکانات و تجهیزات در واقع علمی است که در کشور آلمان بنا گذاشته شده و در ارتباط با فضاهای فیزیکی ساختمان‌ها و نیروی انسانی نظر می‌دهد و برای حداکثر بهره‌وری تلاش می‌کند.
حسین‌زاده تصریح کرد: اگر مدیریت امکانات و تجهیزات رعایت شود؛ وقتی که یک پروژه به بهره‌برداری می‌رسد با حداقل هزینه بیشترین کارایی را خواهد داشت و در واقع از نظر اقتصادی بسیار به‌صرفه است.
وی ادامه داد: یک گروه 5 نفره از اساتید برجسته دانشگاه‌های کارلسروهه و برلین و دانشگاه علوم پزشکی هایدلبرگ آلمان به پارس جنوبی سفر کردند و این تفاهمنامه با امضای نمایندگان دانشگاه کارلسروهه و بهداشت و درمان نفت بوشهر منعقد شده است.
رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت استان بوشهر عنوان کرد: مقدمات این سفر را انجمن همکاری علمی ایران و آلمان فراهم کردند و نتایج بسیار خوبی برای صنعت نفت کشور در بر داشته است.
حسین‌زاده عنوان کرد: بهداشت و درمان صنعت نفت استان در راستای بهبود خدمات‌رسانی به کارکنان صنعت نفت و خانواده‌های آنان و همچنین به مردم بومی استان از همه توان و ظرفیت خود بهره می‌برد و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.
وی بیان کرد: بیمارستان 64 تختخوابی توحید جم از امکانات و تجهیزات بسیار پیشرفته برخوردار است و در سطح کشور جایگاه ویژه‌ای دارد و خدمات ارائه شده توسط این بیمارستان موجب رضایت مراجعه‌کنندگان شده است.
حسین‌زاده افزود: هم‌اکنون تعداد 34 مرکز بهداشتی و درمانی وابسته به بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر به مردم این استان خدمات‌رسانی می‌کنند.
انتهای پیام/ج20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول