اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط آموزش و پرورش و آب منطقه‌ای سیستان‌وبلوچستان

تفاهمنامه طرح دانش‌آموزی نجات آب منعقد شد

خبرگزاری فارس: تفاهمنامه طرح دانش‌آموزی نجات آب (داناب) در مقطع راهنمایی بین آموزش و پرورش و آب منطقه‌ای استان سیستان و بلوچستان به امضاء رسید.

تفاهمنامه طرح دانش‌آموزی نجات آب منعقد شد
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت سهامی آب منطقه‌ای سیستان و بلوچستان، حمید قزوینی ضمن بیان کلیات طرح از تفاهم صورت گرفته و از حسن نظر مدیرکل آموزش و پرورش استان قدردانی کرد.
وی بر نقش مؤثر معلم در فرهنگ‌سازی و استفاده بهینه از آب در جامعه و خانواده تأکید کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در این جلسه گفت: استان سیستان و بلوچستان نخستین استان از لحاظ پراکندگی در کشور است به طوری که فاصله بین یک مدرسه در شمال و جنوب استان هزار و 200 کیلومتر مربع است.
غلامرضا محمد قاسمی افزود: در این طرح که فاز نخست آن در زاهدان و در 100 مدرسه راهنمایی و تعداد 30 هزار دانش‌آموز مقطع راهنمایی برگزار می‌شود 300 دانش‌آموز به عنوان ناجی آب و 100 معلم به عنوان رابط طرح همکاری دارند.
وی بیان کرد: بهترین جایی که می‌شود در آن فرهنگی سازی را نهادینه کرد، آموزش و پرورش است.
مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان ادامه داد: آموزش و پرورش به عنوان متولی تعلیم و تربیت در جامعه می‌تواند بهینه مصرف کردن را به عنوان یک فرهنگ عمومی در جامعه نهادینه کند.
محمد قاسمی از تشکل ناجیان آب به عنوان (تشکل داناب) نام برد و گفت: 100 مدرسه در اجرای این طرح که هدف آن استفاده بهینه از آب در مراکز تعلیم و تربیت و خانواده است، بر عهده دارند.
در تفاهمنامه طرح دانش‌آموزی نجات آب (داناب) مقرر شد دانش‌آموزان مقطع راهنمایی استان در ارتباط با نحوه مصرف، آلودگی آب و حفاظت از منابع آبی استان مورد آموزش قرار گیرند.
انتهای پیام/ی30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول