اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس:

دولت در ارائه قانون بودجه به مجلس کوتاهی کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در ارائه قانون بودجه به مجلس کوتاهی کرده است.

دولت در ارائه قانون بودجه به مجلس کوتاهی کرده است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، محمدرضا ملکشاهی‌راد عصر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد ضمن انتقاد از دولت به دلیل عدم ارائه قانون بودجه به مجلس تاکنون گفت: سال گذشته نیز با این مشکل مواجه شدیم و شرایط بسیار بدی در قانون تصویب بودجه به وجود آمد.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از آمارهای ضد نقیض داده شده در خصوص بیکاری لرستان گفت: بیکاری در لرستان گسترده‌تر از آمارهای داده شده است.
وی در ادامه در خصوص هدفمندی یارانه‌ها گفت: به نظر می‌رسد، فاز دوم قانون هدفمندی یارانه‌ها باید کارشناسانه‌تر از فاز نخست باشد، زیرا نباید یارانه‌ها به صورت مساوی بین مردم توزیع شود.
ملکشاهی‌راد تصریح کرد: توزیع یارانه‌ها در استان لرستان باید بیشتر از استان‌های دیگر باشد، زیرا سرانه درآمدی لرستان بسیار پائین است.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به پروژه‌های عمرانی لرستان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پروژه‌های بزرگی در سطح استان لرستان در دست اجراست.
وی اظهار داشت: بیشتر این پروژه‌ها، پروژه‌های زیرساختی برای توسعه و پیشرفت لرستان است.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به نقش رسانه‌ها در عرصه‌های مختلف به خصوص بحث فرهنگی گفت: با توجه به هجمه دشمنان به فرهنگ ایران اسلامی وظیفه رسانه‌ها در مقابله با این هجمه‌ها بسیار ضروری و سنگین است.
وی یادآورشد: امروز دشمن فرهنگ ما را هدف خود قرار داده پس ما برای مقابله با این باید برنامه‌ریزی گسترده و تاثیرگذار داشته باشیم.
نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در ادامه به انتخابات مجلس نهم اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری در دیدار با مردم قم در خصوص انتخابات مجلس نهم فرمود، باید در انتخابات مجلس نهم حضور مردم دشمن شکن باشد.
وی افزود: دشمنان نظام به دنبال تفرقه، درگیری و جوسازی در امر انتخابات هستند و لازم است همه ما هوشیار باشیم.
ملکشاهی‌راد خاطرنشان کرد: همه‌‌ مردم باید در این عرصه مهم گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشند و با حضور حداکثری خود بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کنند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول