اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده فیروزکوه و دماوند در مجلس:

افزایش بودجه عمرانی فیروزکوه به 440 میلیارد ریال

خبرگزاری فارس: نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه ویژه‏ استاندار تهران نسبت به شهرستان فیروزکوه، در شورای برنامه‏ریزی شهرستان فیروزکوه، بودجه 70 میلیارد ریالی ابتدای سال شهرستان فیروزکوه به 440 میلیارد ریال تبدیل شد.

افزایش بودجه عمرانی فیروزکوه به 440 میلیارد ریال
شاهرخ رامین در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: در شورای برنامه‏ریزی استان تهران در ابتدای سال، مبلغ 70 میلیارد ریال برای پروژه‏های عمرانی در اولویت شهرستان فیروزکوه اختصاص یافت که این مبلغ کم رضایت مردم و مسئولان شهرستان را برای پیشبرد اهداف و تامین اعتبارات کامل برای اجرای پروژه‏های عمرانی جلب نکرد.
وی اضافه کرد: با توجه ویژه‏ای که استاندار تهران نسبت به شهرستان فیروزکوه داشت، در شورای برنامه‏ریزی شهرستان فیروزکوه، بودجه 70 میلیارد ریالی ابتدای سال شهرستان فیروزکوه تبدیل به 440 میلیارد ریال شد که این نویدی برای مردم شهرستان فیروزکوه است.
نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین تمام بندهای مورد انتظار شهرستان فیروزکوه به تصویب رسیده است.
رامین افزود: به دلیل اینکه در سال 90 بودجه با تاخیر از طرف مجلس به دولت ابلاغ شد، در نتیجه با یک مصوبه تکمیلی سال مالی به تیرماه انتقال پیدا کرد تا با فرصت کافی و رعایت موازین قانونی بودجه‏ها را برحسب اولویت‏ها و نیازهای مردمی و کارشناسی شده هزینه کنیم و در این زمینه جای نگرانی برای انجام برنامه‏ریزی‏های لازم بر روی این بودجه کلان وجود ندارد.
وی اضافه کرد: هدفمندی یارانه‏ها یک تحول انقلابی در عرصه اقتصادی کشور و طرحی بود که با اظهارنظر کارشناسان قطعاً باید اجرا می‏شد که البته با تاخیر زیاد آغاز شد.
نماینده مردم فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی افزود: در حالی که ایران یکی از بزرگ‏ترین تولیدکنندگان نفت دنیا و دومین تولیدکننده گاز دنیا است اما، قبل از اجرای طرح هدفمندی یارانه‏ها تبدیل به واردکننده گاز شده بود و در آستانه وارد کردن نفت نیز قرار داشت که این واردات یک سقوط بی‏چون و چرا محسوب می‏شد.
رامین تصریح کرد: موضوعاتی همچون تامین انرژی، موضوعات اقتصادی، تامین منابع مالی برای پروژه‏های عمرانی و آینده کشور همگی دست به دست هم می‏داد که کشور لزوم اجرای این طرح را در خود حس کند.
وی خاطر نشان کرد: با وجود اینکه زیرساخت‏های اولیه برای اجرای این طرح وجود نداشت اما با حمایت‏های مردم توانستیم با ثابت قدم بودن مردم و مسئولان با وجود مشکلات نسبت به اجرای این طرح آینده‏ساز اقدام کنیم.
انتهای پیام/ح20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول