اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خاورشهر:

اقتدار نظام سبب لغو رزمایش آمریکا و اسرائیل شد

خبرگزاری فارس: امام جمعه خاورشهر با اشاره به لغو رزمایش آمریکا و اسرائیل گفت: بیداری مردم و اقتدار نظام سبب لغو رزمایش آمریکا و اسرائیل شد.

اقتدار نظام سبب لغو رزمایش آمریکا و اسرائیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید صالح یاسینی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه همگان به تقوای الهی با تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت نبی اکرم اسلامی (ص) خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن کریم حضرت محمد (ص) را به عنوان الگویی رفتاری برای ما معرفی کرده و ما باید از اسوه و شیوه زندگی ایشان برای سعادت و سربلندی استفاده کنیم.

امام جمعه خاورشهر افزود: تمام آیات قرآن کریم تعریف انسان هستند و ذات اقدس الهی در قرآن کریم به تعریف نظری انسان بسنده نکرده و تمام پیامبران و ائمه اطهار (ع) نمونه‌ و الگوهای رفتاری برای انسان‌ها معرفی شده‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد کرد: حضرت محمد (ص) خاتم‌الانبیا و بزرگ‌ترین الگو برای مسلمانان و تمام انسان‌هاست و در تمام ابعاد زندگی اعم از ابعاد فردی و اجتماعی و ... باید از اسوه و شیوه زندگی ایشان پیروی کنیم تا به سعادت، عزت و سربلندی در زندگی دنیوی و اخروی دست یابیم.

یاسینی حب‌ اهل بیت (ع) را یکی از ویژگی‌های شیعیان دانست که در قرآن کریم به آن اشاره شده است عنوان کرد: از ویژگی‌های شیعه حب پیامبر (ص) و ائمه اطهار (ع) و اهل ‌بیت (ع) است و باید به آن تظاهر کنند و این امر با حضور پرشور ایشان در مراسم عزاداری و سوگواری که در حسینیه‌ها، مساجد و منازل برگزار می‌شود، تحقق می‌یابد.

امام جمعه خاورشهر با اشاره به لغو رزمایش موشکی آمریکا و اسرائیل خاطرنشان کرد: بیداری مردم عاملی بود که سبب لغو رزمایشی شد بیش از یک‌سال است که آمریکا و اسرائیل بر روی آن برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی در ادامه با اشاره به اقدام تروریستی دشمنان علیه دانشمندان هسته‌ای ایران بیان کرد: این اقدامات دشمنان نشان از عجز آنها در برابر ایران اسلامی است.

امام جمعه خاورشهر در پایان تصریح کرد: ترور دانشمندان ما نتیجه صد درصد معکوس دارد و تاکنون 300 دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرده‌اند که می‌خواهند به دانش هسته‌ای تغییر رشته دهند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول