اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت قزوین:

آمریکا غرق در قرض و بدهکاری است‌

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت قزوین با برشمردن مشکلات آمریکا، این کشور را غرق در قرض و بدهکاری دانست.

آمریکا غرق در قرض و بدهکاری است‌
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های امروز نماز جمعه قزوین که در مسجد‌النبی این شهر برگزار شد، اظهار کرد: امروز آمریکا دارای مشکلات فراوانی است که یکی از آنها غرق بودن آمریکا در قرض و بدهکاری است.
وی افزود: مشکل دوم آمریکا این است که مردم این کشور هیچ اعتمادی به رهبران آمریکا ندارند و تصمیم گرفته‌اند که رهبری دولتمردان خود را نپذیرند.
عابدینی، سومین مشکل اساسی آمریکا را اینگونه بیان کرد: آمریکا باید بپذیرد که بافت جمعیتی اروپا و آفریقا در حال تغییر است و مردم در این کشورها به مساجد و مکان‌های مذهبی تمایل نشان می‌دهند.
خطیب این هفته نماز جمعه قزوین عنوان کرد: تحریم‌ها، تهدیدها و محاصره‌ها در اسلام سابقه دارد، پیامبر اکرم (ص) چند‌ بار مورد ترور دشمنان اسلام قرار گرفت زیرا پیامبر پرچم حکمت و علم را در جامعه آن دوران بر افراشته کرد.
وی تاکید کرد: هدف استکبار از ترور دانشمندان کشور اسلامی ایران‌ جنگ میان علم و جهالت است و همه بر این مهم واقفند که شکست خورده‌ها، جاهلان هستند.
عابدینی در پایان خاطرنشان کرد: ای کاش آمریکایی‌ها می‌فهمیدند که به یک اتاق فکر نیاز دارند چراکه اقدامات آمریکایی‌ها نشانگر این واقعیت است که فکری در پس حرف‌های آمریکایی‌ها وجود ندارد و از روی یأس، شکست و ناامیدی اظهارنظر کرده و برای خودشان مشکل‌آفرین می‌شوند.
انتهای پیام/ج30/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول