اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده اسبق سپاه کربلای استان مازندران:

آمریکایی‌ها شیطنت کنند ناوهایشان به قعر خلیج فارس فرستاده می‌شود

خبرگزاری فارس: فرمانده اسبق سپاه کربلای استان مازندران، گفت: اگر آمریکایی‌ها دست به شیطنت بزنند و در تنگه هرمز وارد جنگ با ایران شوند، من اطلاع دارم در کوتاه‌ترین زمان ناوهایشان به قعر خلیج فارس فرستاده می‌شود.

آمریکایی‌ها شیطنت کنند ناوهایشان به قعر خلیج فارس فرستاده می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، سردار سرتیپ دوم پاسدار بازنشسته علی‌اکبر گرمه‌ای صبح امروز در مراسم یادواره «مسافران جاودانه بهشت» شهدای والامقام مسجد محمد رسول‌الله(ص) خیابان 17 شهریور نیشابور، اظهار داشت: امروز مقام معظم رهبری روی تجهیزات پیشرفته نظامی حساب نمی‌کنند بلکه روی مردم حساب باز می‌کنند.
وی افزود: تظاهرکنندگان غربی، اسم میادین تظاهراتی خود را التحریر گذاشته‌اند و می‌گویند ما از مصری‌ها و تونسی‌ها آموخته‌ایم و مصری‌ها می‌گویند ما این اعتراض را از مقاومت جانانه 22 روزه غزه یاد گرفته‌ایم و حماس می‌گوید ما این را از مقاومت 33 روزه بچه‌های قلیل شیعه حزب‌الله آموخته‌ایم و بچه‌های حزب‌الله می‌گویند ما آن را از مقاومت هشت ساله دفاع مقدس ایرانی‌ها یاد گرفته‌ایم که جان و مال خود را دادند تا اسلام بماند و ما ایرانی‌ها این را از نهضت کربلا آموخته‌ایم.
گرمه‌ای با اشاره به اینکه حضور حداکثری در انتخابات جزو مطالبات اصلی مقام معظم رهبری است، خاطرنشان کرد: مردم با صبر، بصیرت و استقامت می‌توانند دشمنان را از پا در بیاورند.
وی تأکید کرد: شهیدان هم انتظار دارند مردم پای صندوق‌های رأی حاضر شوند.
این فرمانده دوران دفاع مقدس با بیان اینکه معیارهای انتخابات اصلح را امام راحل و مقام معظم رهبری مشخص فرمودند، ادامه داد: بنابراین باید با صبر و بصیرت مسیر شهدا را ادامه بدهیم.
گرمه‌ای اظهار داشت: خانواده معظم شاهد نشان داده‌‌اند که با مدیریت خوب، اسلام را در دنیا حاکم بکنید.
وی با اشاره به رزمایش اخیر نیروی دریایی ارتش، تصریح کرد: به فضل الهی و با داشتن تجهیزات پیشرفته نظامی، آمریکا نمی‌تواند مقابل قدرت مستحکم ملت ایران بایستند.
وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب، کشتی‌بان انقلاب اسلامی است، گفت: هر کسی از ایشان فاصله بگیرد یا عقب بماند، اهل هلاکت و نابودی است.
این فرمانده یگان‌های سپاه خراسان در دوران دفاع مقدس ادامه داد: بیداری عظیم در ممالک اسلامی و حتی کشورهای غیر مسلمان به برکت امام حسین (ع) است.
گرمه‌ای خاطرنشان کرد: خون امام حسین (ع) می‌رود تا ان‌شاءالله زمینه‌ساز ظهور امام عصر(عج) باشد.
وی افزود: آنچه امروز داریم به برکت حضرت امام حسین(ع) است.
وی با بیان اینکه امام حسین(ع) نقطه کانونی اسلام است و از آنجا اسلام گسترش یافت، اضافه کرد: اگر خون امام حسین(ع) نبود، امروز اثری از اسلام باقی نمی‌ماند.
گرمه‌ای اظهار داشت: خون شهدای ما در راستای خون اباعبدالله‌الحسین(ع) ریخته شده است.
فرمانده اسبق سپاه کربلای مازندران یادآور شد: شعار شهدا در وصیت‌نامه‌هایشان بحث میهن‌پرستی به آن معنا نبوده است که ناسیونالیست‌ها مطرح می‌کنند بلکه شعار آنها اقتدا به امام حسین(ع) در دوران دفاع مقدس است.
گرمه‌ای افزود: اگر خانواده شهدا به وجود شهیدانشان افتخار می‌کنند به خاطر این است که خود را همراه شهدای کربلا و خاندان عصمت و طهارت می‌داند.
وی با تاکید بر اینکه باید قدر امام حسین(ع) را به عنوان سردار شهیدان بدانیم، گفت: امام حسین(ع) در قله است و همه باید به ایشان اقتدا کنیم.
انتهای پیام/م20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول