اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور بانوان سازمان نظام مهندسی ساختمان:

زنان در بسیاری از موارد توانایی‌های بیشتری نسبت به مردان دارند

خبرگزاری فارس: مشاور امور بانوان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور گفت: زنان در بسیاری از موارد توانایی‌های بیشتری نسبت به مردان دارند.

زنان در بسیاری از موارد توانایی‌های بیشتری نسبت به مردان دارند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، شراره معدنیان ظهر امروز در دومین روز از نخستین اجلاس سراسری نمایندگان بانوان سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور در محل تالار همایش‌های بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی اظهار داشت: این توانمندی در عرصه‌های مختلف بوده که باید از آن به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.
وی افزود: این توانمندی‌ در عرصه مهندسی نیز توسط بانوان شاغل به بهترین نحو قابل مشاهده است.
عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور تصریح کرد: ارتقای جایگاه مهندسین بانوی کشور به منظور حضور بیشتر آنان در این حوزه از جمله مهم‌‌ترین اهداف برگزاری نخستین اجلاس سراسری نمایندگان بانوان سازمان‌های نظام مهندسی ساختمان کشور بوده است.
وی با اشاره به فاکتورهایی که به ‌ویژه بانوان باید آنها را رعایت کنند، عنوان داشت: در هر کاری باید فکر لازم برای انجام آن صورت پذیرد که در این مسیر خانم‌ها برای کارهایشان از این فاکتور استفاده‌های زیادی می‌کنند.
معدنیان با بیان این که بدون فکر و طرح نباید هیچ کاری را انجام داد، گفت: هم‌چنین باید توجه به جزئیات همانند توجهات به کلیات و حتی بیشتر باشد.
وی متذکر شد: در این مسیر نیز بانوان با توجه به جزئی‌نگری بالای خود می‌توانند تاثیرگذاری بسزایی را داشته باشند.
مشاور امور بانوان سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ادامه داد: در همین راستا انجام دادن کار با کنترل‌ها و نظارت‌های لازم می‌تواند به بهتر برگزار شدن هر چه بیشتر آن کمک‌های لازم را بکند.
وی با بیان این که فعالیت بانوان مهندس در کشور به دلیل فرهنگ حاکم و برخی از محدودیت‌ها به صورت مطلوب نهادینه نشده است، ابراز داشت: باید این فرهنگ در زمینه‌های مختلف برای حضور بیشتر بانوان نهادینه شود.
معدنیان خاطر نشان کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه مهندسی و ساختمان در ارتباط با بانوان وجود دارد.
وی تعداد بانوان مهندس عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان در کل کشور را 21 هزار و 500 نفر عنوان کرد، افزود: در حال حاضر زنان مهندس از توانمندی و قابلیت‌های ویژه‌ای برخوردار هستند.
انتهای پیام/م20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول