اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راه و ترابری مازندران:

راهسازی محورهای روستایی مازندران توسعه می‌یابد

خبرگزاری فارس: معاون راه روستایی اداره کل راه و ترابری استان مازندران از اقدامات گسترده راهسازی توسط این اداره کل در سطح محورهای روستایی شهرستان نکا خبر داد.

راهسازی محورهای روستایی مازندران توسعه می‌یابد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و ترابری استان مازندران، لطف‌الله عباسی بیان داشت: استان مازندران به دلیل شرایط جغرافیایی و محیطی از جمله استان‌هایی است که تعدد روستاها در آن زیاد است و بهسازی و ایمن‌سازی راه‌های ارتباطی این روستاها یکی از اولویت‌های اصلی و مهم کاری این اداره کل است.
وی ادامه داد: احداث پل روستایی "زرندین" و آسفالت محور روستایی "سه کیله " در بخش مرکزی شهرستان نکا با اعتباری بیش از 4 هزار میلیون ریال از جمله اقدامات این اداره کل در زمینه بهسازی و ایمن‌سازی محورهای روستایی این شهرستان بود.
عباسی تصریح کرد: از این رو با توجه به موقعیت راه‌های روستایی در شهرستان‌ها، اقدامات بسیار گسترده‌ای در سطح شهرستان‌ها انجام دادیم که از جمله می‌توان به اقدامات گسترده بهسازی و احداث پل در سطح محورهای روستایی شهرستان نکا اشاره کرد.
معاون راه روستایی راه و ترابری مازندران خاطرنشان کرد: آسفالت راه روستایی " سه کیله " شهرستان نکا به طول 1.3 کیلومتر با اعتباری بیش از یک هزار میلیون ریال یکی از این پروژه‌ها بوده که با اتمام آن بیش از  85 خانوار از نعمت یک راه ایمن و استاندارد بهره‌مند شدند.
عباسی در پایان به احداث پل در محور روستایی "زرندین" این شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: پل "زرندین" با دهانه 30 متری و اعتباری بیش از 3 هزار ریال یکی دیگر از اقدامات راه و ترابری استان بوده که در جهت بهسازی و ایمن‌سازی محورهای روستایی شهرستان نکا به اجرا درآمده است.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول