اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و ترابری لرستان:

235 پروژه راهسازی در لرستان در حال انجام است

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و ترابری لرستان گفت: 235 پروژه راهسازی در لرستان در حال انجام است.

235 پروژه راهسازی در لرستان در حال انجام است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عباس رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: در 9 ماهه امسال 80 کیلومتر از راه‌های روستایی استان با اعتبار 35 میلیارد ریال آسفالت شده است.
وی افزود: در این مدت عملیات راه‌شکافی به طول 70 کیلومتر و عملیات بهسازی در طول 230 کیلومتر از راه‌های روستایی استان با اعتبار بیش از 124 میلیارد ریال انجام شده است.
مدیر کل راه و ترابری لرستان گفت: در حال حاضر 235 پروژه به‌سازی، آسفالت و احداث در طول 505 کیلومتر از راه‌های روستایی استان با میانگین پیشرفت فیزیکی 75 درصد در دست اجراست.
رضایی افزود: بیش از 87 درصد از روستاهای بالای 20 خانوار و 99 درصد از روستاهای بالای 100 خانوار استان در حال حاضر از راه‌های روستایی آسفالته برخوردار هستند.
وی گفت: کار آسفالت تمام راه‌های ارتباطی روستاهای بالای 20 خانوار حوزه استحفاظی شهرستان‌های بروجرد و ازنا به اتمام رسیده و اهالی این روستاها از نعمت راه آسفالته برخوردار شده‌اند.
مدیر کل راه و ترابری لرستان گفت: در سال‌های اخیر اقدامات مناسبی برای بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی استان صورت گرفته به‌طوری که شاخص میانگین راه‌های روستایی آسفالته در استان نسبت به میانگین کشوری افزایش یافته و به حدود 75 درصد رسیده است.
رضایی افزود: سال گذشته 307 کیلومتر از راه‌های روستایی استان با هزینه‌ای بالغ بر 150 میلیارد ریال بهسازی و آسفالت شده است.
وی با اشاره به هزینه‌های سنگین اجرای عملیات راهسازی گفت: به‌طور متوسط برای ایجاد هر یک کیلومتر راه استاندارد بیش از شش میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود، که تامین به‌موقع اعتبارات راهسازی نقش مهمی در تسریع روند اجرای طرح دارد.
بیش از پنج هزار کیلومتر راه روستایی آسفالته و شوسه در لرستان احداث شده است.
انتهای پیام/و20/ط4000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول