اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه دماوند:

دماوند به کارگاه بزرگ راه‏سازی تبدیل شده است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دماوند گفت: با تلاش مسئولان شهرستانی، استانی و کشوری، شهرستان دماوند به یک کارگاه بزرگ راه‏سازی تبدیل شده است.

دماوند به کارگاه بزرگ راه‏سازی تبدیل شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سید‌محمدرضا موسوی صبح امروز در جریان دیدار مسئولان اداره راه و ترابری شهرستان دماوند با امام جمعه این شهر که به مناسبت هفته حمل و نقل انجام شد، اظهار کرد: در حال حاضر طرح‏های راه‏سازی متعددی در سطح شهرستان دماوند در حال اجراست.
وی با اشاره به فلسفه نام‏گذاری این ایام تحت عنوان هفته حمل و نقل خاطرنشان کرد: در ایام پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تلاش‏گران عرصه راه و راه‏سازی با تبعیت از منویات امام راحل عظیم‏الشان (ره) بارها به حماسه‏آفرینی پرداختند.
موسوی ادامه داد: امروز نیز اطاعت از بیانات مقام عظمای ولایت و استقرار تحت فرمان رهبری داهیانه مقام معظم رهبری همچنان از افتخارات زحمت‏کشان حوزه راه و راه‏سازی کشور قلمداد می‏شود.
 
* مراحل انتهایی فاز نخست طرح کیلان ـ ساران ـ آبسرد
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دماوند با ارائه گزارشی از پروژه‏های راه‏سازی در دست احداث این شهرستان اظهار کرد: طرح چهارخطه کردن جاده کیلان ـ ساران ـ آبسرد از مصوبات سفرهای هیئت دولت در چند فاز مطالعاتی و اجرایی پیگیری و انجام می‏شود.
وی ادامه داد: مرحله نخست اجرایی این طرح از منطقه "دوآب" به سمت ساران به طول پنج کیلومتر بیش از 90 درصد مراحل عملیاتی خود را پشت سر گذاشته است.
موسوی از عدم تامین اعتبارات احداث این طرح خبر داد و افزود: در حالی که نزدیک به 4.5 کیلومتر از فاز نخست پروژه ساران ـ کیلان ـ آبسرد به طور کامل آسفالت شده؛ اما همچنان اعتبارات این طرح کاملا تخصیص نیافته و نزدیک به دو میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران باقی مانده است.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دماوند از مطالعه دیگر فازهای طرح‏های اجرایی پروژه راه‏سازی ساران ـ کیلان ـ آبسرد خبر داد.
 
* پیشرفت 95 درصدی جاده وادان
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان دماوند با اشاره به طرح احداث جاده "وادان" اظهار کرد: طرح احداث جاده وادان نیز از سوی مجموعه تلاش‏گر راه و ترابری شهرستان دماوند در حال پیگیری است.
موسوی تصریح کرد: این طرح با پیشرفت 95 درصدی در دو کیلومتر انتهایی خود تا پایان سال مالی جاری (تیر ماه) به پایان خواهد رسید.
انتهای پیام/ج20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول