اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اجرایی ستاد انتخابات چالدران خبر داد

تعیین اعضای صندوق‌های اخذ رای در چالدران

خبرگزاری فارس: مسئول اجرایی ستاد انتخابات چالدران گفت: اعضای صندوق‌های اخذ رای در چالدران تعیین شدند.

تعیین اعضای صندوق‌های اخذ رای در چالدران
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محرم میرزالو عصر امروز در جلسه اعضای هیئت اجرایی انتخابات شهرستان چالدران اظهار داشت: شهرستان چالدران حدود 67 شعبه اخذ رای دارد که کاربران رایانه و اعضای هیئت اجرایی نظارت و بازرسی که بر سر هر صندوق حاضر خواهند بود تعیین شده است.
وی افزود: جلسات کمیته‌های پنج‌گانه انتخابات به صورت مستمر تشکیل شده و باید تا برگزاری انتخابات نیز به صورت منظم تشکیل شود.
این مسئول همچنین از تمام داوطلبان مجلس خواست تا از تبلیغات زودهنگام پرهیز کرده و در چارچوب قانونی و طی مهلت تعیین شده اقدام به تبلیغات انتخاباتی کنند.
میرزالو ادامه داد: باید از برنامه‌های پرمحتوا و مورد نیاز بهره خوبی ببریم تا انتخابات  مورد قبول مقام معظم رهبری و در نهایت خداوند تبارک و تعالی قرار گرفته و در شان نظام برگزار شود.
وی حضور حداکثری و مشارکت گسترده مردم در انتخابات را مهم ارزیابی کرد و افزود: این امر مهم فقط در سایه وحدت و همدلی و رعایت قانون، محقق می‌شود.
مسئول اجرایی ستاد انتخابات شهرستان چالدران گفت: برنامه‌ریزی برای شرکت حداکثری مردم و تسهیل در دسترسی مردم به صندوق‌ها و شعب اخذ رای از مهم‌ترین دغدغه‌های اعضای هیئت اجرایی است.
به گفته این مسئول ستاد انتخابات شهرستان چالدران مطابق جدول زمان‌بندی اعلام شده ستاد انتخابات استان اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی و همچنین مانورهای انتخاباتی کرده است.
کارشناس مسئول اجرایی ستاد انتخابات شهرستان چالدران گفت: مردم فهیم شهرستان چالدران در تمام عرصه‌ها وفاداری خود را به ولایت فقیه و نظام جمهوری اسلامی اثبات کرده‌اند و به حول و قوه الهی در 12 اسفند سال جاری نیز با برگزاری با شکوه انتخابات از این امتحان بزرگ سربلند بیرون خواهند آمد.
وی اضافه کرد: داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز باید برای فراهم شدن بستر مشارکت هرچه بیشتر مردم در انتخابات تلاش کنند.
میرزالو گفت: اصول مشترک در انتخابات در کشور حفظ نظام جمهوری اسلامی و کسب اعتماد مردم است.
این مسئول تاکید کرد: از روزی که کلید انتخابات زده شده دشمن نیز تلاش خود را گسترده‌تر کرده است لذا هیئت‌های اجرایی باید با هوشیاری کامل انتخابات را هدایت و با حضور حداکثری مردم برگزار کنند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول