اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام والمسلمین رزاقی:

ایران پر از احمدی ‌روشن‌هاست

خبرگزاری فارس: استاد حوزه علمیه قم گفت: دشمن با خیال خام خود دانشمندان ایرانی را ترور می‌کند و این در حالی است که ایران پر از احمدی‌روشن‌ها است که قله‌های پیشرفت را با سرعت فتح می‌کنند.

ایران پر از احمدی ‌روشن‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد رزاقی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید احمدی ‌روشن که در دفتر آیت‌الله نوری همدانی برگزار شد، در سخنانی اظهار داشت: دشمن خیال کرده است که با ترور دانشمندان ایرانی می‌تواند مانع حرکت قطار نظام به سمت پیشرفت و عمران شود.
وی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران هزاران هزار احمدی ‌روشن‌ها را تربیت کرده است، خاطرنشان کرد: امروز تمام دانشجویان و طلاب و همه اقشار مختلف مردم برای پیشرفت و آبادانی کشور تلاش می‌کنند و با تمام وجود در این مسیر گام بر می‌دارند.
استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه ترور دانشمندان ایرانی نشان می‌دهد که دشمن با تمام توان خود قصد دارد در برابر نظام جمهوری اسلامی بایستد، بیان داشت: کسانی که همیشه دم از مبارزه با تروریست می‌زنند و صدای انتقاد و مبارزه با تروریستشان گوش جهانیان را کر کرده است در برابر ترور دانشمندان ایرانی سکوت کرده‌اند.
وی اضافه کرد: امروز همه مستضعفان جهان با الهام از انقلاب اسلامی در برابر مستکبران و ظالمان جهان ایستاده‌اند و این امر سبب کینه‌توزی دشمنان نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران شده است و دشمنی آنها با ایران وارد فاز جدیدتری شده است.
رزاقی با بیان اینکه مسئولان دستگاه امنیتی و قضایی باید هر چه سریع‌تر عاملان ترور دانشمند شهید را پیدا کرده و بسزای اعمال ننگینشان برسانند، یادآور شد: مجازات عاملان این ترورها خواست و مطالبه به حق مردم ایران از دستگاه‌های امنیتی و قضایی است.
وی گفت: دشمن نیز بداند که مردم ایران تا آخرین قطره خون خود از نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع خواهند کرد و اجازه نخواهند داد توطئه‌های دشمنان علیه ایران محقق شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول