اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در لرستان:

نقش رسانه‌ها در شکست جنگ نرم انکارناپذیر است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: عملکرد موثر، مناسب و حرفه‌ای رسانه‌های کشور عامل اصلی شکست توطئه تهاجم فرهنگی و جنگ نرم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا علیه انقلاب اسلامی شده است.

نقش رسانه‌ها در شکست جنگ نرم انکارناپذیر است
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی‌فقیه در لرستان، حجت الاسلام سید احمد میرعمادی در مجمع مشورتی امور جوانان دفتر نماینده ولی فقیه در لرستان، اظهار داشت: موفقیت ارزشمند رسانه‌های کشور در عرصه فعالیت‌های سایبری و جنگ نرم دشمن نیز به دلیل حضور جوانان مؤمن، متعهد، دلسوز و تلاشگر در این بخش است.
وی با تاکید بر تلاش برای تقویت روحیه امید و خودباوری در جامعه، اظهار داشت: رسانه‌ها برای تداوم این حرکت موفق باید از بزرگنمایی مشکلات و توجه صرف به نقاط منفی و کاستی‌ها پرهیز کنند و با بیان توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در کشور و منطقه، امید و خودباوری را در سطح جامعه ترویج و تقویت کنند.
امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به اینکه برخی کم توجهی‌ها در گذشته موجب ایجاد محرومیت و مشکلاتی در لرستان شده، تصریح کرد: به رغم این کاستی‌ها، لرستان سرشار از استعدادها و قابلیت‌های ویژه و ارزشمندی است که در صورت شناسایی، سرمایه گذاری و برنامه ریزی مناسب، می‌توان تحول چشمگیری را در این استان ایجاد کرد.
نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به رسالت و وظیفه خطیر رسانه‌ها در مسیر توسعه و پیشرفت کشور، گفت: استفاده از فرصت‌ها و برنامه ریزی برای بهره مندی از قابلیت‌ها و توانمندی‌های موجود در کنار امیدآفرینی و ایجاد انگیزه در جامعه، فردای روشن و درخشانی را برای این استان رقم خواهد زد.
وی همچنین با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی الگوی اسلامی جوان ایرانی در استان، افزود: انعکاس گسترده و جامع این رویداد در سطح ملی و منطقه‌ای، فرصت مناسب و موثری را برای معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها و فرهنگ و تمدن غنی و ارزشمند لرستان فراهم می‌کند.
به گفته وی، اطلاع‌رسانی منسجم و هدفمند در این زمینه موجب می‌شود چهره نازیبایی که از لرستان در اذهان وجود دارد، در سایه ارائه تصویر زیبای سنت‌ها، آداب، فرهنگ غنی و استعدادها و توانمندی‌های موجود در این دیار محو شود.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول