اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه فجر صورت می‌گیرد

برگزاری عصر شعر در کبودراهنگ

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ گفت: به مناسبت دهه فجر عصر شعر با محوریت امام، انقلاب و شهادت در کبودراهنگ برگزار می‌شود.

برگزاری عصر شعر در کبودراهنگ

سهیلا اسدزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان از برگزاری عصر شعر در کبودراهنگ خبر داد و اظهار کرد: مراسم عصر شعر شاعران کبودراهنگ 17 بهمن ماه در مجتمع فرهنگی ـ هنری جوان کبودراهنگ برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: عصر شعر به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود تا بتوان نسبت به اتفاقات بهمن ماه سال 57 روشنگری ایجاد کرد و اشعار ماندگاری در ارتباط با این دهه داشته باشیم.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ خاطرنشان کرد: این مراسم که با حضور شاعران شهرستان برگزار می‌شود، اشعاری با محوریت امام، انقلاب و شهادت توسط شاعران ارائه می‌شود.

وی یادآور شد: این برنامه با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران کبودراهنگ و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ برگزار می‌شود.

اسدزاده اذعان داشت: علاقه‌مندان برای حضور در عصر شعر می‌توانند آثار خود را تا 12 بهمن ماه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کبودراهنگ ارسال کنند تا اشعار مورد نظر از بین آنها انتخاب و توسط شاعران ارائه شود.

وی بیان داشت: ما از شاعران شهرستان و از شاعران انجمن‌های ادبی سایر شهرستان‌ها با تعاملی که داریم، دعوت کردیم که اشعار خود  را با موضوعات مشخص شده ارسال کنند تا پس از انتخاب آن را در برنامه مد نظر ارائه دهند.

مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کبودراهنگ با بیان اینکه در این مراسم موسیقی سنتی نیز اجرا می‌شود، افزود: برنامه عصر شعر همراه با برنامه‌های متنوع دیگری همراه است و تجلیل از شاعران برگزیده نیز در این مراسم صورت می‌گیرد.

وی در پایان سخنانش گفت: با توجه به وظایفی که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در بخش فرهنگ و هنر دارد باید همواره خود را ملزم به حمایت از فعالان این عرصه کند تا انگیزه لازم برای خلق و ارائه آثار هنری وجود داشته باشد.

انتهای پیام/غ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول