اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ویژه ائمه جماعات مساجد

کارگاه بیان مهارت‌های تفسیر در اراک برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزش و پژوهش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی از برگزاری کارگاه بیان مهارت‌های تفسیر ویژه ائمه جماعات مساجد خبر داد.

کارگاه بیان مهارت‌های تفسیر در اراک برگزار می‌شود
محمد احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: این طرح با هدف افزایش انس با مفاهیم قرآن، تقویت کادر متخصص تفسیر قرآن در حوزه فرهنگ قرآنی در کانون‌های مساجد و تکمیل و ارتقاء طرح نور اجرا می‌شود.
وی تصریح کرد: طرح نور هم‌اکنون در 400 مسجد از مساجد استان در حال اجراست که طی آن بعد از نماز مغرب و عشا یک صفحه از قرآن کریم تلاوت می‌شود.
معاون آموزش و پرورش کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان مرکزی بیان داشت: کارگاه بیان مهارت‌های تفسیر ویژه ائمه جماعات مساجد از امروز به مدت دو روز در اراک برگزار می‌‌شود.
وی با بیان اینکه به شرکت‌کنندگان در این دوره مدرک معتبر از مرکز تخصصی تفسیر اعطاء خواهد شد، خاطر نشان کرد: شرکت‌کنندگان در این دوره به مدت 30 ساعت آموزش‌های لازم در زمینه تفسیر قرآن را فرا خواهند گرفت.
احمدی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برنامه‌های دهه مبارک فجر اظهار داشت: در دهه مبارک فجر برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی توسط دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد به مرحله اجرا در خواهد آمد.
وی بیان داشت: دهه مبارک فجر فرصت بسیار خوبی برای بیان تبیین جایگاه انقلاب است که باید از این فرصت نهایت بهره را برای آشنایی هر چه بیشتر نسل جدید با آرمان‌های انقلاب برد.
انتهای پیام/و۳۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول