اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی خبر داد:

راه‌اندازی 10 پایگاه تفسیر قرآن کریم در خراسان رضوی

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از راه‌اندازی 10 پایگاه تفسیر قرآن کریم در سطح استان خبر داد.

راه‌اندازی 10 پایگاه تفسیر قرآن کریم در خراسان رضوی
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام مهدی جودکی ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه‌های اداره‌کل تبلیغات خراسان رضوی که در محل سالن اجتماعات این اداره‌کل برگزار شد، اظهار داشت: از جمله شبکه‌های کانون‌های فرهنگی و تبلیغی مساجد، کانون مداحان و هیئت‌های مذهبی هستند که اصیل‌ترین رسانه تشیع و انقلاب اسلامی به شمار می‌روند.
وی با اشاره به اینکه خراسان رضوی بیش از 5 هزار هیئت مذهبی به ثبت رسیده است، خاطرنشان کرد: این هیئت‌ها دارای کارآمدی خاص، عمل گسترده و تأثیرگذاری ویژه هستند که توانسته‌اند کارکرد خود را به خوبی نشان بدهند.
جودکی حرکت بصیرت‌آمیز 9 دی را ناشی از هیئت‌های مذهبی دانست و تصریح کرد: حضور هیئت‌های مذهبی بود که سبب شکست فتنه‌های استکبار جهانی شد و توطئه‌ آنان را خنثی کرد.
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات غفلت از هیئت را آسیب‌زا دانست و گفت: اداره‌کل تبلیغات به منظور جلوگیری از آسیب‌زایی هیئت‌ها و در راستای تغذیه فکری مسئولان هیئت‌ها اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی معارف و همایش‌های آموزشی کرده است.
وی تصریح کرد: ستاد شئون فرهنگی تلاش دارد از استعداد هیئت‌های مذهبی استفاده کند.
جودکی از راه‌اندازی 10 پایگاه تفسیر قرآن کریم در سطح استان خبر داد و افزود: همچنین در این ماه محصولات فرهنگی از جمله نشریه فصلنامه و نسیم تبلیغ منتشر می‌شود.
معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی بیان داشت: 50 گروه پژوهش تبلیغاتی و تقدیر از برترین‌های هسته‌های فرهنگی در اوایل محرم تحت عنوان با عاشورائیان از برنامه‌های ویژه اداره‌کل تبلیغات خراسان رضوی در ایام محرم است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول