اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه استان تهران خبر داد

اتمام 3 کیلومتر نخست تونل امامزاده هاشم

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت: سه کیلومتر نخست طرح تونل امامزاده هاشم (ع) در منطقه "مشاء" شهرستان دماوند رو به اتمام است.

اتمام 3 کیلومتر نخست تونل امامزاده هاشم
فریبرز واحدی در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: تونل امامزاده هاشم (ع) توسط شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل در حال احداث است.
وی ادامه داد: این تونل از دو مسیر سه کیلومتری تشکیل شده که بخش نخست رو به اتمام بوده و بخش انتهایی در حال انعقاد قرارداد با شرکت سازندگی خاتم‏الانبیا (ص) است.
واحدی اضافه کرد: این مسیر با تکمیل مراحل اجرایی توسط پلی 400 متری از طریق تقاطع مشاء به کنارگذر شمالی آبعلی و رودهن متصل می‏شود.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس پیرامون لزوم تملک اراضی اطراف تونل امامزاده هاشم (ع) خاطر نشان کرد: مشکل معارضان در همه پروژه‏های راهسازی استان تهران قابل پیش‏بینی است.
وی ادامه داد: بسترهای اجرایی طرح تونل امامزاده هاشم (ع) در مناطق گردنه‏ای این مسیر عملا تحت اشغال محسوب می‏شود.
واحدی اضافه کرد: در حال حاضر مناطق مورد نظر اجرای طرح با استقرار تعداد بسیاری از واحدهای تجاری و مسکونی اشباع شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران افزود: از این‌رو، باید همزمان با پیشرفت فیزیکی پروژه، فکری برای تملک این اراضی صورت گیرد.
وی در خصوص مزایای اتمام و بهره‏برداری از این تونل خاطر نشان کرد: با اتمام پروژه تونل امامزاده هاشم (ع) در منطقه مشاء شهرستان دماوند، گردنه مخاطره‏آمیز این مسیر حذف می‏شود.
واحدی ادامه داد: بدین ترتیب، علاوه بر اهالی ساکن در مناطق مختلف شمال شرق استان تهران، سفری ایمن با خطراتی کمتر برای سایر هموطنان در جاده ترانزیتی و بین‏المللی هراز رقم می‏خورد.
انتهای پیام/غ20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول