اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دور برگشت جام آزادگان/

پیروزی شیرین ماشین‌سازان در باغشمال/ آتش‌بازی رسول‌ها

خبرگزاری فارس: تیم ماشین‌سازی تبریز دور برگشت جام آزادگان را با پیروزی آغاز کرده و در باغشمال با درخشش رسول خطیبی و رسول علیزاده ‌با ‌نتیجه سه بر یک تیم شهرداری یاسوج را شکست داد.

پیروزی شیرین ماشین‌سازان در باغشمال/ آتش‌بازی رسول‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، ماشین‌سازی که در آخرین هفته دور رفت با شکست خانگی مقابل تربیت یزد قهرمانی نیم فصل را از دست داده بود در بازی مقابل شهرداری یاسوج با تمام قوا در میدان حاضر شد و برای پیروزی بر حریف خود حملات بی‌شماری را طراحی کرد.
در نیمه اول تیم ماشین‌سازی چند فرصت خوب گلزنی را به هدر داد. در دقیقه هفت ضربه سر فراز فاطمی به تیر دروازه  برخورد کرد و در برگشت علیزاده به توپ ضربه زده که دروازه‌بان یاسوج تن به کرنر داد.
در دقیقه 20 پاس عالی رسول خطیبی فراز فاطمی را با دروازه‌بان ‌یاسوج تک به تک کرد، اما این فرصت نیز برای ‌ماشین‌سازی نتیجه‌ای در بر نداشت.
در دقیقه 22 حرکت خوب خطیبی در داخل محوطه و پاس عرضی وی، رسول علیزاده را با دروازه‌بان تک به تک کرد اما علیزاده توپ را به بیرون زد.
در دقیقه 35 کرنر نواخته شده رسول خطیبی و ضربه سر علیزاده خطر جدی دیگری روی دروازه تیم مهمان رقم زد اما دروازه‌بان‌ شهرداری توپ را روی خط دروازه از آن خود کرد.
نیمه دوم تیم ماشین‌سازی طوفانی آغاز کرد و در دقایق 47 و 48 فاطمی و پالوچ با ضربات خود دروازه تیم شهرداری یاسوج را تهدید کردند.
در دقیقه 51 بالاخره ماشین‌سازی مزد حملات خود را گرفت. پاس خوب سامان نریمان و شوت سنگین علیزاده توپ را به تور تیم مهمان چسباند.
در دقیقه 60 سامان نریمان جهان با شهاب خورشیدی تک به تک شده اما توسط گلر حریف سرنگون شد تا داور مسابقه یک ضربه پنالتی به سود میزبان اعلام کند. رسول علیزاده با ضربه چپ گل دوم خود و ماشین‌سازی را به ثمر رساند.
در دقیقه 64 ستارگان ماشین سازی رسول خطیبی و رسول علیزاده یک فرصت دیگر را برای تیمشان خلق کردند. پاس خطیبی و ضربه علیزاده برای بار دوم تیر دروازه شهرداری را به لرزه انداخت.
در دقیقه 74 حرکت سامان نریمان و پاس رو به عقب وی به رسول خطیبی رسید تا بازیکن مربی تیم ماشین‌سازی برای سومین بار شادی را به سکوهای ورزشگاه تختی ارمغان آورد.
در زمان تلف شده بازی شهرداری یاسوج صاحب یک ضربه پنالتی شد تا تنها یکی از گل‌های خورده را پاسخ دهد.
همین گل سبب شد که ماشین‌سازی نتواند صدر جدول را از آلومینیوم هرمزگان باز پس گیرد.
آلومینیوم هرمزگان امروز با نتیجه دو بر یک گل گهر سیرجان را شکست داد تا تنها با تفاضل یک گل بیشتر صدرنشین باقی ماند.
تیم داوری این بازی متشکل از امیر حسین فتاحی، هادی برزو و جواد قنبریان بود. سامان نریمان جهان و محمد رضا شریف از ماشین‌سازی بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.
بازی ماشین سازی تبریز با شهرداری یاسوج در حضور 8 هزار تماشاگر در ورزشگاه تختی تبریز برگزار شد.
در حال حاضر آلومینیوم هرمزگان و ماشین‌سازی تبریز با 27 امتیاز در رده‌های اول و دوم جدول قرار دارند.

گسترش فولاد دیگر نماینده فوتبال تبریز در لیگ دسته اول ایران در حالی که 3 بر 1 از میزبان خود شهرداری بندرعباس پیش بود با دریافت سه گل در 15 دقیقه پایانی نتیجه را به شهرداری واگذار کرد.
 
اسامی تیم شهرداری یاسوج:
شهاب خورشیدی، مهرداد ابتدائی، علیرضا کردی، سلیمان پناهی، رحیم رحیمی(از دقیقه 52 علیرضا رحیمی)، سلیمان پناهی، صمد اکبری(از دقیقه 47 حمید مروی)، حسن فرجی، محمد خان احمدی، غلامرضا عباس فرد، میلاد جعفری، اوباه چکه ساندی(از دقیقه 64 مجید نجاتی)
سرمربی: جمشید غدیری 
سرپرست: علی اکبر نگینی تاجر
 
 
اسامی تیم ماشین سازی تبریز:
حامد ریاحی، محمد رضا شریف(از دقیقه 47 امیر تیزرو)، بهمن کامل، کاوه زنگیان، سید حسین حسینی، وحید پالوچ(از دقیقه 64 شهریار شیروند)، سید محمد علوی، رسول علیزاده، سامان نریمان جهان،  فراز فاطمی، رسول خطیبی
سرمربی: رسول خطیبی
سرپرست:آرش جابری
انتهای پیام/ش20/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول