اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

تاخیر در پرداخت تسهیلات پذیرفتنی نیست

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر با بیان اینکه تاخیر در پرداخت تسهیلات پذیرفتنی نیست، گفت: از برخی مدیران بانکی بوشهر قطع امید کردیم چرا که عملکرد آنان مانع تحقق اشتغال می‌شود.

تاخیر در پرداخت تسهیلات پذیرفتنی نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسین جهانبخش چهارشنبه شب در نشست شورای بانک‌های استان بوشهر اظهار داشت: عدم همکاری برخی بانک‌های استان به منظور ایجاد اشتغال برای ما روشن است و این اقدام آن‌ها مانع تحقق اشتغال 2.5 میلیون نفری در کشور می‌شود.
وی افزود: عدم همکاری برخی مدیران بانکی بوشهر در ایجاد اشتغال موجب رکود پروژه‌های عمرانی و عدم پیشرفت مصوبات سفر می‌شود.
استاندار بوشهر گفت: در این صورت ما مجبوریم دست به دامن رئیس جمهور و وزیر اقتصاد شویم، هیچ بهانه‌ای هم در مورد عدم همکاری بانک‌های استان باقی نمانده است.
جهانبخش با گلایه از بانک‌ها در ارتباط با پرداخت تسهیلات به مردم با اشاره به درخواست یک شهروند برای تسهیلات 2 میلیون تومانی درمان گفت: وقتی بنده با مدیر بانک مذکور مکاتبه کرده و خواستار پرداخت این مبلغ وام به فرد مذکور بودم اولا که مبلغ 2 میلیون تومان را به یک‌میلیون تومان کاهش داده و ضمن درخواست وثیقه برای وام یک‌میلیون تومانی، گزارش مفصلی هم برای من در ارتباط با مشکلات پرداخت تسهیلات ارسال کرده است.
وی ادامه داد: این همه تاخیر در پرداخت تسهیلات به مبلغ 2 میلیون تومان از سوی بانکی در بوشهر پذیرفتنی نیست.
استاندار بوشهر خطاب به مدیران بانک‌های بوشهر خاطر نشان کرد: با وجود این همه احادیث و روایت در مورد خدمت به مردم، از مدیران بانکی انتظار داریم کار مردم را راه بیندازند و با دلائل مختلف کار مردم را به تاخیر نیندازند.
جهانبخش افزود: با توجه به اینکه در بانک‌های ملی، صادرات، ملت، تجارت و سپه مشکل منابع و مصارف نداریم انتظار است مسائل و مشکلات پرداخت تسهیلات در این بانک‌ها کمتر از سایر بانک‌ها باشد.
وی تاکید کرد: معاون برنامه‌ریزی با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، مسائل و مشکلات پرونده‌های مشکل‌دار را حل کنند.
استاندار بوشهر با اشاره به نزدیک شدن به ایام انتخابات اظهار داشت: تا فرصت باقی مانده برای انتخابات با رفع موانع پرداخت تسهیلات روحیه نشاط و شادابی را در بین مردم ایجاد کنید.
جهانبخش ادامه داد: اگر 12 اسفند ماه مشارکت لازم را از مردم شاهد نباشیم اولین صدمه آن به خود بانک‌ها می‌خورد.
انتهای پیام/صا20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول