اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی خراسان شمالی‌ خبر داد

ساماندهی 2500 مأمور برای برگزاری انتخابات خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی خراسان شمالی از ساماندهی 2 هزار ۵۰۰ مأمور انتظامی این استان برای انتخابات مجلس خبر داد.

ساماندهی 2500 مأمور برای برگزاری انتخابات خراسان شمالی
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد صفوة‌الله امام‌وردی محمدی بعدازظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد مأمور انتظامی کار تأمین امنیت ۷۲۵ شعبه رأی‌گیری اعم از ثابت و سیار در سطح خراسان شمالی را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان طرح ویژه‌ایی را برای برگزاری انتخابات در خراسان شمالی به اجرا درمی‌آورد، تصریح کرد: برهمین اساس تمام عوامل انتظامی برای برگزاری انتخابات مجلس در استان آماده می‌شوند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با تأکید براینکه مأموریت نیروی انتظامی در انتخابات صرفاً تأمین امنیت است، گفت: طبق قانون عوامل انتظامی در هیچ موضوعی خارج از چارچوب امنیت انتخابات دخالت نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین وظیفه نیروی انتظامی تأمین امنیت پایدار در سطح مناطق شهری و روستایی با مشارکت مردم است.

محمدی گفت: گشت‌های انتظامی استان خراسان شمالی در طول ایام تبلیغات و برگزاری انتخابات مجلس آتی فعال خواهد بود.

وی همچنین آمادگی نیروی انتظامی برای تأمین امنیت نشست‌ها و سخنرانی‌های کاندیداهای مجلس را برشمرد و اظهار داشت: نیروی انتظامی همچنین با برهم زنندگان این جلسه‌ها برخورد قانونی خواهد داشت.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اضافه کرد: هیچ فردی حق نداشته تا این نشست‌ها را که با مجوزهای مراجع قانونی برگزار شده را خدشه وارد کند.

محمدی در عین حال برگزاری هرگونه جلسه بدون اخذ مجوز را دارای مشکلات قانونی و تأمین امنیت برشمرد و گفت: کاندیداهایی که بدون مجوز اقدام به برگزاری جلسه‌ای بکنند نیروی انتظامی در قبال تأمین امنیت این مراسم‌ها مسئولیتی نخواهد داشت.

وی یادآور شد: برگزاری هرگونه جلسه برای جلوگیری از مشکلات باید با اخذ مجوز از دستگاههای مرتبط صورت گرفته تا ان‌شاءالله انتخابات آرام و بدون التهابی داشته باشیم.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی همچنین در بخش دیگری با اشاره به وقوع ۵ فقره قتل در طی هفته‌‌های اخیر در خراسان شمالی گفت: تمام عوامل این قتل‌‌ها در استان توسط مأموران شناسایی و دستگیر شدند.

وی افزود: سه فقره از این قتل‌ها توسط خانواده‌های مقتولان صورت گرفته که باید دراین زمینه آسیب‌شناسی شود.

انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول