اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل بنیاد کودکان مستمند استان اردبیل:

67 کودک سرطانی تحت حمایت بنیاد کودکان مستمند هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل بنیاد کودکان مستمند استان اردبیل گفت: 67 کودک زیر 15 سال سرطانی تحت حمایت بنیاد کودکان مستمند اردبیل هستند.

67 کودک سرطانی تحت حمایت بنیاد کودکان مستمند هستند
جواد قرآن‌نویس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: بنیاد حمایت از کودکان مستمند از سال 82 فعالیت خود را با رهنمودهای امام جمعه اردبیل آغاز کرده و از همان سال با جذب کودکان نیازمند، آنها را زیر پوشش خود قرار داده است.
وی بیان داشت: هر سال نسبت به سال گذشته این حمایت‌ها 40 تا 50 درصد افزایش یافته به گونه‌ای که هم اکنون 3 هزار و 300 عضو بنیاد حمایت از کودکان مستمند داریم.
قرآن‌‌نویس مسئول ادامه داد: این بنیاد نه تنها از اردبیل و استان‌های دیگر بلکه از کشورهای مختلف حامی جمع کرده که با رایزنی‌ها به صورت ماهانه به حساب بنیاد مبلغ مورد نظر واریز می‌شود.
مدیرعامل بنیاد کودکان مستمند استان اردبیل بیان داشت: در این بنیاد 70 نفر کودکان استثنایی نیز عضو بوده و در کنار آن 67 نفر کودک زیر 15 سال سرطانی نیز از حمایت‌های این بنیاد بهره‌مند هستند.
وی با قدردانی از فعالیت موسسه ریحانه در پوشش بیماران سرطانی بالای 15 سال در استان اردبیل با هدف تامین نیازهای درمانی و رسیدگی آنها تصریح کرد: بنیاد حمایت از کودکان مصمم است تا افراد زیر 15 سال دچار بیماری و سرطان را تحت حمایت برده و از خدمات بهره‌مند کند.
این مسئول گفت: در کنار این حرکت‌ها ما به صورت موردی برای 300 مراجعه‌کننده که دچار بیماری سرطان شده بودند کمک کرده‌ایم و مبلغ 100 میلیون تومان نیز در حساب پس‌انداز این بنیاد نگهداری می‌شود تا اگر در تامین نیاز دارویی و مراجعه به پزشکان داخلی و خارجی برای مداوا نیازمندی احساس شود از این طریق تامین شود.
مدیرعامل بنیاد کودکان مستمند استان اردبیل دیگر فعالیت‌های این بنیاد را ساخت 10 واحد مسکونی برای نیازمندان، تهیه و توزیع 45 هزار غذای گرم،‌ آسفالت پشت‌بام 30 مورد از افراد زیر پوشش و پرداخت متفرقه هزینه برای بیماران و نیازمندان به عمل جراحی به تعداد 250 مورد و همچنین تامین جهیزیه 32 مورد دختران دم بخت عنوان کرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول