اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شوراهای حل اختلاف لرستان:

شوراهای حل اختلاف لرستان ساماندهی می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس شوراهای حل اختلاف لرستان گفت: شوراهای حل اختلاف لرستان ساماندهی می‌شوند.

شوراهای حل اختلاف لرستان ساماندهی می‌شوند
یارالله کاکولوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در الشتر از شوراها به عنوان سرداران بی‌جیره و مواجب صلح و سازش نام برد که تلاش آن‌ها در فصل خصومت است.
کاکولوند با بیان این مطلب که شوراهای حل اختلاف استان لرستان از جمله شوراهای برتر کشور است که در جایگاه سوم قرار دارد، گفت: در پنج ماهه گذشته 56 هزار و 631 پرونده در شوراهای استان رسیدگی شده که از این مجموع 18 هزار و 385 پرونده به صلح و سازش رسیده است.
وی در ادامه افزود: از سال 83 تاکنون 838 هزار و 353 پرونده وارد شوراهای حل اختلاف شده که 823 هزار و 459 پرونده آنان مختومه شده است.
وی افزود: از مجموع 660 هزار پرونده قابل مصالحه 34 هزار پرونده به سازش رسیده و این رقم یعنی 53 درصد کل پرونده‌های قابل مصالحه و 41درصد نسبت به کل پرونده‌های وارده است.
رئیس شوراهای حل اختلاف لرستان ساماندهی شوراها از 500 شعبه به 300 شعبه را به جهت نظارت و کارآیی بیشتر ایجاد شعب تخصصی حصر وراثت، ارجاع رایانه‌ای، تقسیم شعب به شعب حقوقی و کیفری در شوراهای لرستان برشمرد و گفت: مشکل بیمه درمان و بازنشستگی دبیران شورای حل اختلاف در حال رسیدگی و انجام است، که امیدواریم تا پایان سال این مشکل مرتفع شود.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول