اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد گچساران خبر داد

45 هزار مترمربع فضا در دست ساخت دانشگاه آزاد گچساران

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه آزاد گچساران گفت: این واحد دانشگاهی اکنون 45 هزار مترمربع فضای در دست ساخت دارد.

45 هزار مترمربع فضا در دست ساخت دانشگاه آزاد گچساران
به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سید یعقوب زراعت‌کیش در نشست هماهنگی با کارکنان و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی گچساران اظهار داشت: ایجاد بستری مناسب برای حفظ و توسعه ارزش‌ها در دانشگاه‌ها از موارد مهمی است که باید به آن توجه شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران عنوان کرد: محصول این دانشگاه باید افرادی متخصص و متعهد، صادق و امین باشند به طوری که باعث افتخار این واحد دانشگاهی شوند.
زراعت‌کیش با اشاره به کسب مقام‌های برتر این واحد دانشگاهی در زمینه‌های فرهنگی، مذهبی و علمی ابراز داشت: کسب رتبه برتر اقامه نماز دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهار سال متوالی در سطح کشور نشان از دقت و تلاش این واحد دانشگاهی در فعالیت‌های اختصاصی و عمومی اقامه نماز است.
وی با اشاره به ساخت مسجد در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران تصریح کرد: این مسجد هم اکنون با 70 درصد پیشرفت کاری در دست ساخت است که در سه ماهه نخست سال 91 به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گچساران با تأکید بر لزوم ایجاد فضای معنوی در دانشگاه‌ها از‌ حوزه معاونت عمرانی این واحد دانشگاهی خواست تا نسبت به پیگیری روند ساخت کمی و کیفی این بنای مقدس تلاش بیشتری داشته باشد و تمام نیروهای این معاونت دغدغه این بنای الهی را داشته باشند.
زراعت‌کیش خودسازی و توجه به معنویت در سایه جهاد عملی را امری لازم عنوان کرد و گفت: نقش مسجد در توسعه و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی انکار ناپذیر است و با احداث این مسجد علاوه بر فعالیت‌های دینی، ضروری است برنامه‌های فرهنگی گسترده‌تری در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برگزار شود.
زراعت‌کیش بیان داشت: در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران 45 هزار متر مربع فضای ساختمانی در دست احداث است که با بهره‌برداری از این فضاها تحول عظیمی در واحد گچساران به وجود می‌آید.
وی خاطرنشان کرد: ارتباط صمیمی و توجه به اعتقادات مذهبی از جمله نقاط برجسته کارکنان واحد گچساران است و این امر سبب حضور فعال کارکنان و اعضای هیئت علمی در مناسبت‌های مذهبی در دانشگاه و سطح شهر شده است.
این مقام علمی گچساران کلان اندیشی را در سیستم مدیریتی مورد تأکید قرار داد و متذکر شد: این واحد دانشگاهی از جمله واحدهایی است که با توجه به فعالیت‌های مطلوب در میان واحدهای منطقه 16 به اهداف کلان دانشگاه فکر می‌کند.
به گزارش فارس در این نشست بسته‌های دیداری، شنیداری و گفتاری نماز در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران برای کارکنان و اعضای علمی این واحد دانشگاهی تهیه و با حضور هیئت رئیسه اهدا شد.
انتهای پیام/ن۲۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول