اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در کشور

دانشگاه آزاد مشهد مقام نخست مسابقات ریخته‌گری را کسب کرد

خبرگزاری فارس: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در نخستین دوره مسابقات سراسری ریخته‌گری دانشجویان کشور موفق به کسب مقام اول این مسابقات شدند.

دانشگاه آزاد مشهد مقام نخست مسابقات ریخته‌گری را کسب کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی واحد مشهد، این مسابقات که در دو بخش زنجیر و پره توربوشارژر در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، تیم ‌توس متال دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در بخش پره توربین مقام اول و در مسابقه زنجیر مقام دوم کشوری را به دست آورد.

تیم بارثاوا دومین تیم واحد مشهد در این مسابقات بود که در بخش پره توربو شارژر مقام پنجم را کسب کرد.

در این مسابقات سه تیم دانشجویی از گروه متالوژی و سرامیک واحد مشهد شرکت داشتند که در مرحله اول مسابقات (مرحله داوری اولیه طرح) هر سه تیم پذیرفته شدند.

در این مسابقات 17 تیم از دانشگاه آزاد اسلامی کشور حضور داشتند که از چهار تیم برتری که به مرحله دوم راه یافتند 3 تیم از واحد مشهد بود.

در مسابقات سراسری ریخته‌گری دانشجویان کشور 44 تیم از 21 دانشگاه کشور از جمله دانشگاه‌های تهران، صنعتی اصفهان، مشهد و .. شرکت داشتند که از 56 طرح ارسالی 22 طرح انتخاب و شش طرح آن در مرحله نهایی پذیرفته شد.

انتهای پیام/م30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول