اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دیلم:

اقتدار نظام ایران زبانزد خاص و عام است

خبرگزاری فارس: فرماندار دیلم گفت: اقتدار نظام ما امروز زبانزد عام و خاص و حتی دشمنان است و همگی آنان در سخنان خود به قدرت و اعتبار امروز ایران اشاره می‌کنند.

اقتدار نظام ایران زبانزد خاص و عام است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، ماشاالله احمدی صبح امروز در نشست ستاد دهه فجر دیلم اظهار داشت: ایران اسلامی امروز به برکت انقلاب اسلامی در اوج عزت و افتخار قرار دارد.

فرماندار دیلم و مسئول ستاد بزرگداشت دهه فجر گفت: انقلاب ما یک انقلاب عظیم و بزرگ بود که ارزش و اعتبار خود را برای دنیا ثابت کرده است و با توجه به رویدادهایی که در سطح جهان در حال رخ دادن است باید این انقلاب اسلامی برای آنان صادر و درس عبرت باشد.

وی افزود: انقلاب ما در شرایط فعلی یک موقعیت استراتژیک دارد که دشمنان به این موقعیت و اعتبار واقف هستند و سعی در تخریب از طریق قانون دارند .

احمدی تصریح کرد: اقتدار نظام ما امروز زبانزد عام و خاص و حتی دشمنان است و همگی آنان در سخنان خود به قدرت و اعتبار امروز ایران اشاره می‌کنند و این همه از برکات انقلاب اسلامی است.

مسئول ستاد دهه فجر دیلم با اشاره به نقش پررنگ انقلاب اسلامی گفت: باید سعی شود در جشن‌های دهه فجر شور و نشاط را در مردم به وجود آورد و نسل جوان و نوجوان را با حماسه انقلاب و آرمان‌های آن آشنا کرد.

احمدی تصریح کرد: ادارات و سازمان‌های شهرستان فرصت دارند تا آخر هفته نسبت به ارسال برنامه‌های پیشنهادی خود اقدام کنند.

وی در ادامه با تشکر از حضور کمیته‌های فرعی ستاد بزرگداشت دهه فجر حضور مسئولان را در کنار مردم در برنامه‌های دهه فجر بسیار مثبت برشمرد و ابراز داشت: راهپیمایی یوم الله بهمن تیری بر دل دشمنان نظام است و حضور مردم و مسئولان این حرکت عظیم را پررنگ‌تر می‌کنند.

دبیر ستاد بزرگداشت دهه فجر دیلم نیز در این جلسه با اشاره به متنوع بودن برنامه‌های دهه فجر نسبت به سال‌های گذشته از تشکیل 15 کمیته در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: ابتکار برنامه‌های امسال اجرایی کردن برنامه‌ها توسط مردم و حضور مسئولان در کنار آنها است.

حسن درویشی افزود : کمیته‌های ستاد باید هر چه سریع‌تر نسبت به ارائه برنامه‌های ستاد عمل کنند تا با جدول بندی و زمانبندی برنامه‌ها به صورت منظم برگزار شود.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول