اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان:

راه پیشرفت و سرافرازی ایران اسلامی سد نخواهد شد

خبرگزاری فارس: بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان در محکومیت ترور دانشمند هسته‌ای ایران شهید مصطفی احمدی‌روشن طی بیانیه‌ای اعلام کرد: راه پیشرفت و سرافرازی ایران اسلامی سد نخواهد شد.

راه پیشرفت و سرافرازی ایران اسلامی سد نخواهد شد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در این بیانیه با اشاره به اینکه اقدام تروریستی استکبار جهانی بار دیگر سربازی خدوم، فداکار و دانشمندی فرهیخته را از ایران اسلامی گرفت، آمده است: شهادت شهید عزیز مصطفی احمدی‌روشن که صبح روز 21 دی ماه و در سالروز شهادت دکتر علی محمدی در آتش کینه دشمنان انقلاب اسلامی و سرافرازی ایران بزرگ سوخت برگ زرینی به صفحات افتخارآمیز جهاد علمی توسط نسل جوان و انقلابی ایران افزود.
این بیانیه می‌افزاید: استادان بسیجی دانشگاه‌های استان ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت این شهید بزرگوار به ساحت مقدس حضرت ولی‌عصر(عج) و مقام عظمای ولایت و همچنین جامعه نخبگان کشور و خانواده این عزیز سفر کرده، با روح بلند او و تمامی شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای عرصه پیشرفت علمی کشور پیمان می‌بندند که راه پرفروغ آنان را تا تحقق کامل اهداف متعالی نظام اسلامی و محو و نابودی استکبار جهانی ادامه خواهند داد.
در ادامه این بیانیه آمده است: به مستکبران جهانی و عوامل خودفروخته و فرومایه داخلی آنان اعلام می‌کنیم که با این اقدامات خباثت‌‌آلود راه پیشرفت و سرافرازی ایران اسلامی سد نخواهد شد و ملت بزرگ ایران در ادامه راه امام خمینی عزیز و در پی رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری تا آخر ایستاده‌اند.
بسیج اساتید دانشگاه‌های همدان در پایان این بیانیه خاطرنشان کرد: این ترورهای کور که نشان دهنده تأثیر پیشرفت علمی کشور در استقلال همه جانبه ایران و تبدیل شدن نظام جمهوری اسلامی به الگویی پرافتخار و ماندگار در خاورمیانه است، کوچک‌ترین تأثیری نخواهد داشت و دشمنان این مرز و بوم بهتر است به جای این اقدامات بی‌هدف به حل مشکلات داخلی خود که در بحران‌های اقتصادی و سیاسی امریکا و اروپا به ظهور رسیده است، بپردازند.
انتهای پیام/و۳۰/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول