اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان زنجان:

شهادت دانشمندان هسته‌ای مانع پیشرفت ایران اسلامی نمی‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به اینکه خط ترور دانشمندان ایرانی از زمان پیروزی انقلاب آغاز شده است، گفت: شهادت دانشمندان هسته‌ای مانع پیشرفت ایران اسلامی نمی‌شود.

شهادت دانشمندان هسته‌ای مانع پیشرفت ایران اسلامی نمی‌شود
عباس راشاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی سران غرب اقدام به ترور مردم عادی می‌کردند، چرا که معتقد بودند مردم با رهبری همراه بوده و علت پیروزی و موفقیت انقلاب تلاش مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه در برهه‌ای از زمان نیز سران غربی اقدام به ترور روحانیون می‌کردند، اضافه کرد: علت این اقدام احساس خطری بود که از ناحیه روحانیت به منافع غرب وجود داشت.

فرماندار شهرستان زنجان با اشاره به ترور شهید مطهری، آیت‌الله دستغیب و دکتر مفتح اضافه کرد: این شخصیت‌ها از افراد هدف غرب بوده و بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی ایران با ترور آنها در تلاش برای براندازی انقلاب اسلامی ایران بودند.

وی اذعان داشت: سران غربی در زمان ترور روحانیت بر این باور بودند که با ترور این شخصیت‌ها می‌توانند، خط موفق نظام و انقلاب اسلامی ایران را متوقف کرده و آن را از حرکت بازدارند.

راشاد همچنین با اشاره به فعالیت گروهک فرقان در مناطق مرزی کشور یادآور شد: فعالیت این گروه نیز یکی از دسیسه‌های دشمن به منظور براندازی نظام و انقلاب است.

وی همچنین با اشاره به جنگ تحمیلی که سرآغاز توطئه‌ای جدید از سوی دشمنان علیه نظام و انقلاب بود، ادامه داد: به راه انداختن جنگ تحمیلی به مدت هشت سال در کشوری که نظام انقلاب اسلامی بر آن حاکم بود، نشانه‌ای از تلاش دشمنان برای براندازی انقلاب اسلامی بود.

فرماندار شهرستان زنجان اذعان داشت: دشمنان پس از به نتیجه نرسیدن اهداف شوم خود در جنگ تحمیلی سیاست جدیدی را اتخاذ کرده و اقدام به ترور شخصیت‌ها به ویژه شخصیت‌های علمی و دانشمندان در چند سال اخیر کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: اقدام به ترور از همان زمان پیروزی انقلاب اسلامی شگرد دشمنان بوده و با این اقدامات در تلاش برای متوقف کردن راه پر موفقیت نظام و انقلاب هستند.

راشاد با اشاره به برخی از موفقیت‌های کسب شده توسط دانشمندان ایرانی در طول چند سال اخیر یادآور شد: متاسفانه تحمل موفقیت‌های بسیار دانشمندان ایرانی برای بسیاری از مستکبران ممکن نبوده و به همین علت اقدام به ترور شخصیت‌های علمی می‌کنند.

وی اظهار داشت: ترور دانشمندان و شخصیت‌های ایرانی در هیچ دوره‌ای از زمان مانع پیشرفت علم و فناوری در کشور نشده و حرکت رو به رشد علم را در کشور متوقف نکرده است.

انتهای پیام/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول