اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی جبهه ایستادگی:

گریز از هرگونه تفرقه و حرکت‌های انحرافی سیاست ماست

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه ایستادگی با بیان اینکه جبهه ایستادگی در انتخابات لیست مستقل می‌دهد، گفت: سیاست ما در راستای تقویت وحدت و توسعه این امر و گریز از هرگونه تفرقه و حرکت‌های انحرافی است.

گریز از هرگونه تفرقه و حرکت‌های انحرافی سیاست ماست
حسن بیادی در حاشیه نشست با اعضای جبهه ایستادگی در اردبیل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس اظهار داشت: همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کرده‌اند، انتخابات باید در فضای رقابتی و بین احزاب و گروه‌های سیاسی مختلف برگزار شود چرا که رقابت یک حزب و تمامیت‌خواهی او به ضرر نظام و جامعه است.
وی با اعلام اینکه جبهه ایستادگی در انتخابات لیست مستقل می‌دهد، افزود: ما سیاستمان در راستای تقویت وحدت و توسعه این امر و گریز از هرگونه تفرقه و حرکت‌های انحرافی است.
نایب رئیس شورای شهر تهران با اعلام اینکه تا کنون در 10 استان کشور جبهه ایستادگی دفاتر خود را راه‌اندازی کرده است، گفت: ما فعالیت خود را در استان‌ها به جد پیگیری و رصد می‌کنیم و در حال راه‌اندازی دفاتر خود هستیم اما عجله‌ای نیز برای این کار نداریم و معتقدیم این جبهه باید با طمانینه و آرامش بیشتر فعالیت خود را گسترده‌تر کند.
بیادی علت اصلی تاسیس دفاتر جبهه ایستادگی را در راستای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ایستادگی در مقابل هجمه‌های داخلی و خارجی دشمن اعلام کرد.
این مسئول اظهار داشت: ما با شناسایی ظرفیت‌های گوناگون افراد خود را انتخاب کرده و از کاندیداهای تعیین شده به جد حمایت می‌کنیم.
دبیرکل جمعیت آبادگران جوان با رد این مطلب که جبهه ایستادگی برای انتخابات ریاست جمهوری در سال 92 خیز برداشته است، یادآور شد: چنین برنامه‌ای در دستور کار نیست.
بیادی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه فعالیت ما هیچ ضربه‌ای به گروه‌های مختلف اصولگرا به ویژه اتحاد آنها در قالب 8+7 وارد نمی‌کند، اضافه کرد: ما به دنبال شاخص‌هایی که اعلام کردیم در تمام استان‌ها لیست مستقل می‌دهیم چرا که ما به دنبال وکیل‌المله هستیم نه وکیل‌‌الدوله.
وی تصریح کرد: ما کاندیدا‌هایی را گزینش می‌کنیم که برای مردم و نظام کار کنند.
عضو شورای مرکزی جمعیت آبادگران با اعلام اینکه این جبهه مخالف وابستگی شدید نمایندگان به دولت است، خاطرنشان کرد: تمام سلایق در انتخابات قابل احترام هستند اما انتظار داریم شورای نگهبان انسان‌های شایسته را تعیین صلاحیت کرده و ما از بین شایسته‌ترین آنها شایسته‌‌ شایسته‌ها را برمی‌گزینیم.
بیادی یادآور شد: این مردم هستند که انتخاب نهایی را انجام می‌دهند و تحمیل هرگونه اندیشه و تفکر سیاسی به مردم خلاف امر است.
وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس در مورد احتمال رد صلاحیت کاندیداهای جبهه ایستادگی، اظهار داشت: اگر رد صلاحیت‌ها قانونی باشد ما تمکین می‌کنیم و به یقین در استان‌ها چند برابر ظرفیت نمایندگی نیرو داریم که از افراد دیگر استفاده می‌کنیم.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول