اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

500 میلیون ریال به نمایشگاه دائمی گناوه اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: اعتباری بالغ بر 500 میلیون ریال به نمایشگاه دائمی این شهرستان اختصاص یافت.

500 میلیون ریال به نمایشگاه دائمی گناوه اختصاص یافت
به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، احمد جعفری‌نسب صبح امروز در جلسه ستاد سرمایه‌گذاری شهرستان گناوه اظهار داشت: نمایشگاه دائمی شهرستان موجب ایجاد رونق اقتصادی، معرفی و شناساندن رویدادها و توانمندی‌های شهرستان گناوه به استان و استان‌های همجوار می‌شود.
جعفری نسب بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان گناوه دارای رتبه اول جذب توریست در استان بوشهر است برپایی نمایشگاه‌های دائمی می‌تواند نقش وافری در معرفی و مطرح شدن جایگاه اصلی این شهرستان در سطح کشور و بین‌الملل ایفا کند.
فرماندار گناوه اظهار داشت: برپایی نمایشگاه‌های تخصصی ضمن سرمایه‌گذاری موجب می‌شود صنعتگران اطلاعات فنی خود را با همکاران تبادل کنند.
جعفری‌نسب گفت: نمایشگاه دائمی یکی از مولفه‌های مهم در استراتژی‌های فروش و بازاریابی شرکت‌های صنعتی، تولیدی و... مطرح هستند.
جعفری نسب با اشاره به نقش و اهمیت نمایشگاه دائمی گناوه گفت: اندازه‌گیری عملکرد نمایشگاه باید طرح‌ریزی شود تا تاکتیک‌ها و عوامل مشارکت نمایشگاهی خاص ارزیابی شوند به نحوی که بتوان نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرد.
فرماندار گناوه با یادآوری اینکه برپایی نمایشگاه‌ها در سطح شهرستان‌ها باید با هماهنگی و کسب مجوز باشد، گفت: تمام مراحل برپایی نمایشگاهی توسط متقاضیان اعم از بخش خصوصی، افراد حقوقی،حقیقی و حتی دولتی باید از طریق نمایشگاه‌های بین‌المللی استان هماهنگی و مجوزهای لازم را دریافت دارند.
جعفری‌نسب گفت: برای بهسازی و زیباسازی محل نمایشگاه‌های دائمی شهرستان گناوه 500 میلیون ریال اعتبار اختصاص یافته که به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
فرماندار گناوه گفت: برپایی نمایشگاه‌های تخصصی ضمن سرمایه‌گذاری موجب می‌شود صنعتگران اطلاعات فنی خود را با همکاران تبادل کنند.
وی گفت: از تمام شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران برای برپایی نمایشگاه‌های متعدد و سرمایه‌گذاری در این شهرستان دعوت می‌کنیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول