اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناوه:

مسکن مهر گناوه 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار گناوه گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته و تلاش متولیان امر، مسکن مهر گناوه هم‌اکنون 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مسکن مهر گناوه 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از گناوه، احمد جعفری‌نسب صبح امروز در بازدید از پروژه مسکن مهر شهر گناوه اظهار داشت: مسکن مهر از طرح‌های مهم و اساسی دولت برای خانه‌دار شدن مردم بوده است و تلاش خود را برای اجرایی شدن آن به کار می‌گیریم.
وی افزود: با ورود تخصصی بخش خصوصی به ساخت مسکن مهر می‌توان سرمایه‌های مورد نیاز در فعالیت‌های عمرانی و ساختمانی را بیش از پیش به گردش در آورد.
جعفری‌نسب تصریح کرد: فرهنگ‌سازی برای اخذ شناسنامه فنی ساختمان به عنوان یک اصل است و باید در دستور کار قرار بگیرد.
فرماندار گناوه گفت: بسیاری از کالاها دارای شناسنامه فنی هستند ولی ساختمان که هم یک سرمایه ارزشمند محسوب می‌شود و هم با ایمنی جان و مال انسان‌ها سر و کار دارد از این امکان برخوردار نیست.
جعفری‌نسب با تاکید بر اینکه در بهره‌برداری و خرید و فروش ساختمان مشخصات و هویت ساختمان به اطلاع بهره‌بردار برسد، اظهار داشت: باید متولیان و رسانه‌ها در این زمینه فرهنگ‌سازی کنند تا هیچ ساختمانی بدون شناسنامه خرید و فروش نشود.
فرماندار گناوه گفت: مسکن مهر گناوه یکی از شاخص‌ترین مسکن مهر از نظر مقاوم‌سازی در استان بوده که به همین دلیل به‌زودی به دستان وزیر راه و شهرسازی افتتاح می‌شود.
جعفری نسب گفت: طرح مسکن مهر از مهم‌ترین طرح‌های زیربنایی دولت نهم و دهم جهت خانه‌دار شدن افراد کم بضاعت و جوانانی که امیدی به خانه‌دار شدن نداشتند اجرا شده است.
فرماندار گناوه افزود: مسکن مهر گناوه 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که از سال 88 آغاز شده و امیدواریم در دهه فجر به بهره‌برداری برسد.
وی گفت: واحدهای تحویلی در متراژ متفاوتی هستند که میانگین تقریبی 125 مترمربع زیربنا در 340 واحدی شهر گناوه وجود دارد که اعتبار وام هر واحد 22میلیون تومان مسکن مهر است که 10 میلیون تومان هم آورده متقاضیان است.
انتهای پیام/صا20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول