اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور داوران سراسر کشور صورت می‌گیرد

برگزاری کلاس بازآموزی و ارتقای داوری در شیراز

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته داوران هیئت کاراته استان فارس گفت: بزرگ‌ترین همایش و کلاس بازآموزی قوانین جدید داوری ۲۹ و ۳۰ دی ماه جاری به میزبانی استان فارس در شیراز برگزار می‌شود.

برگزاری کلاس بازآموزی و ارتقای داوری در شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز حبیب اسماعیلی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری چند دوره کلاس بازآموزی و تمرین قوانین جدید برای داوران کاراته استان فارس اظهار داشت: در حال حاضر با توجه به برگزاری این کلاس‌ها، داوران فارس از جدید‌ترین قوانین داوری کاراته مطلع هستند و چند روز قبل از برگزاری این کلاس به تمرین این قوانین پرداخته‌اند.
رئیس کمیته داوران هیئت کاراته بسیج، استقبال داوران استان فارس از کلاس‌های بازآموزی برگزار شده در سطح این استان را بی‌نظیر توصیف کرد و افزود: بر اساس قانون تمام کسانی که قصد دارند در کشور به داوری بپردازند باید در این کلاس‌ها شرکت کنند.
اسماعیلی ظرفیت داوری کاراته استان فارس را مطلوب توصیف و اضافه کرد: تلاش هیئت کاراته این است تا پس از برگزاری این کلاس‌ها دیگر هیچ مشکلی در مورد دفترچه و سایر مدارک مربوط به داوران این استان وجود نداشته باشد.
در ادامه این گفت‌وگو رئیس هیئت کاراته شهرستان فسا از برگزاری کلاس بازآموزی و تدریس قوانین جدید داوری کاراته در این شهرستان خبر داد.
غلامرضا مهرپیشه در ادامه گفت: این کلاس با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از داوران، مربیان و کاراته‌کاهای شهرستان فسا و شهرهای اطراف برگزار شد.
رئیس کمیته داوران هیئت کاراته استان فارس به تدریس و آموزش جدید‌ترین قوانین داوری کاراته پرداخت.
وی با تمجید از توجه ویژه هیئت کاراته استان فارس تقدیر کرد و ادامه داد: با حضور داور پرسابقه و با دانش کشور در شهرستان فسا، داوران حاضر در این کلاس ضمن آشنایی با جدید‌ترین قوانین داوری، با انگیزه‌ای قوی خود را برای شرکت در کلاس ارتقای داوری که قرار است ۲۹ و ۳۰ دی ماه جاری در شیراز برگزار شود، آماده می‌کنند.
انتهای پیام/غ20/گ2000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول