اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان رقابت‌ کاراته‌کاهای 22 استان

قم در کاراته کارگران کشور سوم شد

خبرگزاری فارس: تیم کاراته کارگران استان قم به مقام سوم رقابت‌های کاراته قهرمانی کارگران کشور دست یافت.

قم در کاراته کارگران کشور سوم شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های کاراته قهرمانی کارگران کشور با شرکت کاراته‌کاهای 22 استان در سالن کارگران تهران برگزار شد که در پایان تیم اعزامی قم در میان تیم‌های مدعی شرکت‌کننده در این پیکارها به مقام سوم دست یافت.
ترکیب تیم کاراته کارگران قم در رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور را سید محسن میرقیصری، غلامحسن رمضان‌علیزاده و علی خوشگفتار تشکیل می‌دادند که این نفرات در یک تیم کاتا نماینده قم بودند و به مقام سوم دست یافتند.
مقام سوم تیم کاراته کارگران قم در مسابقات کاراته قهرمانی کشور در بخش کاتا در حالی به دست آمد که در این پیکارها کاراته‌کاهای شرکت‌کننده در هر دو بخش کاتا و کومیته با یکدیگر به رقابت پرداختند اما رهاورد تیم اعزامی قم موفقیت در بخش کاتا بود.
در حالی که کاراته‌کاهای اعزامی تیم کارگران قم شایستگی و توانمندی بالایی برای کسب مقام‌های اول یا دوم این دوره از را پیکارها داشتند اما در نهایت تیم‌ مدعی تهران موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی این دوره از مسابقات شد.
این در شرایطی است که بعد از تیم کاتا کارگران استان تهران که قهرمانی این دوره از پیکارها را به خود اختصاص داد، تیم کاتای اصفهان با ترکیب برادران با توانی مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را از آن خود کرد.
کاتاروهای تیم اعزامی کارگران استان قم در حالی بعد از تیم‌های تهران و اصفهان موفق به کسب عنوان سوم رشته کاتا شدند که در مرحله قبل از آن در تلاش برای راهیابی به دیدار نهایی برابر تیم قدر اصفهان با اختلافی اندک نتیجه را واگذار کردند.
در ترکیب این تیم حضور سیدمحسن میرقیصری قهرمان سرشناس سال‌های اخیر کاراته قم نکته قابل توجه بود زیرا این ورزشکار مطرح در سال جاری موفقیت‌های ارزنده‌ای در رقابت‌های کاراته دانشگاه‌های دانشگاه آزاد کشور، قهرمانی کشور، جام بین‌المللی ایران زمین به دست آورد و همچنین کاپ جهانی ژاپن را از آن خود کرده بود.
رمضان‌علیزاده نیز از چهره‌های سال‌های دهه 70 کاراته قم است که در حال حاضر یکی از مربیان این رشته ورزشی پرطرفدار در شهر مقدس قم به شمار می‌رود و نسل جوان کاراته قم زیر نظر این مربی و سایر فعالان در عرصه مربیگری قم کار می‌کنند.
رقابت‌های کاراته قهرمانی کارگران کشور در حالی با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان داد که سیدمحسن میرقیصری، غلامحسن رمضان‌علیزاده و علی خوشگفتار علاوه بر شرکت در رقابت‌های بخش کاتای مسابقات کاراته قهرمانی کارگران کشور، در پیکارهای بخش کومیته نیز بخت خود را برای کسب مقام و قرار گرفتن بر روی سکو آزمایش کردند، اما با توجه به اینکه تمام تمرکز آنها به رقابت‌های رشته کاتا معطوف شده بود و تلاش کردند که در این بخش روی سکو بروند، موفقیتی در بخش کومیته به دست نیامد.
انتهای پیام/و۲۰/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول