اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اعزام به مسابقات انتخابی تیم ملی

برترین‌های کاراته‌ زن و مرد کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مسئول روابط‌ عمومی اداره‌ کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از انتخاب برترین کاراته‌کاران زن و مرد این استان برای حضور در مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی خبر داد.

برترین‌های کاراته‌ زن و مرد کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند
 آرمان قنبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج ابراز داشت: مسابقات قهرمانی و انتخابی کاراته آقایان این استان در یاسوج با شناخت نفرات برتر و در اوزان مختلف به پایان رسید.
وی گفت: در این دوره از مسابقات که با حضور کاراته‌کاران شهرهای یاسوج، گچساران، دهدشت و در رده‌های سنی مختلف در محل خانه کاراته این استان برگزار شد در پایان رامین توحیدی، رامین طاهری، دانیال فتاح‌زاده، امید رضایی، پوریا شفیعی، دانیال هواسی، علیرضا فتاح‌زاده، فرشید رضایی، محمد رحمانی، میلاد روزستان، موسی عباسی، مهدی نیک‌اندیش، فرشاد خشنودی مقدم، احسان نوربخش، مهران رستمی، فرشاد رئیسی، مهدی رضایی، حسین نیکو، یونس حبیبی، آرمان معصومی‌نژاد، نیما خیبر و حسین معصومی به مقام‌های برتر دست یافتند.
سخنگوی اداره‌کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نفرات به عنوان تیم منتخب استان به مسابقات انتخابی تیم ملی که در تاریخ سوم اسفند‌ماه در تبریز برگزار می شود اعزام می‌شوند.

*کاراته بانوان کهگیلویه و بویراحمد برترین‌های خود را شناخت
قنبرزاده در ادامه بیان داشت: مسابقات کاراته بانوان انتخابی استان کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
 این مسئول افزود: در این دوره از مسابقات که با حضور بانوان کاراته‌کا از شهرهای یاسوج، دهدشت و سوق در خانه کاراته این استان و در دو بخش کاتا و کمیته در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان و در اوزان مختلف برگزار شد، در پایان مهشید رسایی، سارینا عبدلی، سحر سهمگین، سمیرا عبدلی، نسرین جهان، سارا سهمگین، فاطمه عزیزی، لیلا دلپاک، شیدا سجادپور، مرضیه دلپاک، زهرا سجادپور، نسترن عزیزی، شیدا علوی‌پور، فرشته محمدی، الهه بهرام، حدیثه عابدی و عاطفه علوی‌پور به مقام‌های برتر دست یافتند.
 قنبرزاده یادآور شد: این نفرات به عنوان تیم کاراته بانوان منتخب این استان به مسابقات قهرمانی کشور که از تاریخ 5 تا 7 بهمن سال‌جاری در استان مرکزی و شهر اراک برگزار می‌‌شود، اعزام خواهند شد.
انتهای پیام/ی20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول