اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با قول مساعد مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی

کاراته‌کاهای استان مرکزی به‌زودی صاحب خانه کاراته می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان مرکزی گفت: با قول مساعد مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی کاراته‌کاهای استان به‌زودی صاحب خانه کاراته می‌شوند.

کاراته‌کاهای استان مرکزی به‌زودی صاحب خانه کاراته می‌شوند
جمشید زند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در جلسه مجمع انتخابی هیئت کاراته مدیر کل ورزش و جوانان استان قول مساعدی مبنی بر اهدای یک خانه کاراته با امکانات و تجهیزات لازم به هیئت کاراته را داد که با پیگیری‌های انجام شده این مهم در دهه مبارک فجر اجرایی می‌شود.
وی تصریح کرد: هیئت کاراته استان مرکزی یکی از هیئت‌های موفق در سطح استان و کشور است و ورزشکاران این رشته همواره در میادین مختلف ورزشی خوش درخشیده‌اند.
رئیس هیئت کاراته استان مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام تیم منتخب آقایان و بانوان به مسابقات قهرمانی کشور خبر داد و بیان کرد: مسابقات قهرمانی کشور بهمن ماه امسال برگزار می‌شود که مسابقات بخش بانوان به میزبانی اراک و مسابقات بخش آقایان به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.
زند گفت: ‌استان مرکزی به دلیل ظرفیت بالای ورزشکاران بیشترین سهمیه را در مقایسه با سایر استان‌ها داراست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری مسابقات کاراته انتخابی بانوان استان مرکزی اظهار کرد: این دوره از مسابقات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بود و ‌بانوان کاراته‌کای استان به پیشرفت و رشد خوبی دست یافته‌اند.
‌مسابقات کاراته انتخابی بانوان استان در دو روز گذشته با حضور 110 ورزشکار در قالب تیم‌های اراک، شازند محلات، دلیجان، زرندیه و ساوه در دو بخش کنترلی و غیرکنترلی در محل خانه کاراته مجموعه ورزشی شهدای 5 مرداد اراک برگزار شد.
انتهای پیام/ج30/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول