اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور پوشش 2500 دانش‌آموز

آزمایشگاه رازی در بخش گنبکی ریگان راه‌اندازی شد

خبرگزاری فارس: آزمایشگاه و پژوهش‌سرای رازی بخش گنبکی شهرستان ریگان به منظور پوشش 2 هزار و 500 دانش‌آموز این بخش راه‌اندازی شد.

آزمایشگاه رازی در بخش گنبکی ریگان راه‌اندازی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از ریگان، پیش از ظهر امروز آزمایشگاه و پژوهش‌سرای رازی بخش گنبکی شهرستان ریگان ویژه دانش‌آموزان زیر پوشش شش مجتمع روستایی راه‌اندازی شد.
اصغر پارسا مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان در آیین راه‌اندازی آزمایشگاه زاری اظهار داشت: این آزمایشگاه شامل بخش‌های فیزیک، زیست و شیمی است.
وی افزود: آزمایشگاه و پژوهش‌سرای رازی بخش گنبکی شهرستان ریگان شش مجتمع روستایی شامل 35 مدرسه و بیش از 2 هزار و 500 دانش‌آموز را زیر پوشش قرار می‌دهد.
پارسا بیان کرد: این آزمایشگاه دارای تجهیزات کافی در زمینه آموزشی برای دانش‌آموزان است که هزینه راه‌اندازی آن 150 میلیون ریال برآورد شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ریگان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان این بخش برای کارهای آزمایشی مسیر 20 کیلومتری را طی می‌کردند، این آزمایشگاه در این بخش راه‌اندازی شد.
پارسا عنوان کرد: اکنون در شهرستان ریگان دو آزمایشگاه وجود دارد با توجه به رشد دانش‌آموزی در این شهرستان یک آزمایشگاه دیگر در آینده نزدیک در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.
انتهای پیام/آ30/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول