اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه شهرکرد خبر داد

راه‌اندازی آزمایشگاه‎ مجهز مرکز رشد دانشگاه شهرکرد

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه شهرکرد از راه‌اندازی آزمایشگاه‎های مجهز مرکز رشد دانشگاه شهرکرد تا سال آینده خبر داد.

راه‌اندازی آزمایشگاه‎ مجهز مرکز رشد دانشگاه شهرکرد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یعقوب طادی عصر امروز در بازدید رئیس دانشگاه شهرکرد از واحدهای فن‌آور مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری این دانشگاه، اظهار داشت: این مرکز سعی دارد تا تمام امکانات لازم برای تحقق فرآیند ایده تا محصول را برای واحدهای فناور فراهم سازد تا این واحدها در یک بستر مناسب این فرآیند را با موفقیت طی کنند.
وی با اشاره به برخی دستاوردهای برجسته مرکز رشد واحدهای فن‌آوری دانشگاه شهرکرد، گفت: کسب رتبه نخست جشنواره علم تا عمل، انتخاب مدیر جوان نمونه کشور از واحدهای این مرکز از مهم‌ترین این دستاوردها به‎شمار می‏رود.
طادی از راه‌اندازی آزمایشگاه‎های مجهز مرکز رشد دانشگاه شهرکرد تا سال آینده خبر داد و گفت: مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه شهرکرد همانند سایر مراکز رشد فعال در کشور عهده دار رسالت جذب ایده‌های نو و کمک در راستای حمایت از این ایده‌ها است.
رئیس مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه شهرکرد با اشاره به انواع واحدهای قابل استقرار در این مرکز گفت: هسته‌های تحقیقاتی دانشگاهی، شرکت‌های خصوصی و واحدهای تحقیق و توسعه R&D از مهم‌ترین انواع واحدهای مستقر در این مرکز به شمار می‌روند.
وی رشد و ارتقای واحدهای فناور را از مهم‌ترین خدمات قابل ارائه در مرکز عنوان کرد و ادامه داد: تأمین محل کار، خدمات آزمایشگاهی، کارگاهی و اطلاع‌رسانی، خدمات مدیریتی، حقوقی، مالی، اعتباری، پروژه یابی و بازاریابی، آموزش‌های تخصصی ویژه و مشاوره، سایر خدمات مرتبط با توسعه از دیگر این خدمات محسوب می‌شود.
وی کمک به ایجاد ارزش افزوده برای تحقیقات دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی استان را از اهداف اصلی راه‌اندازی مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه شهرکرد اعلام و خاطرنشان کرد: ضرورت جلب حمایت هرچه بیشتر بخش‌های دولتی از تجاری سازی تحقیقات، استفاده از تخصص و توانمندی‌های اساتید و پژوهشگران شاغل استان، به حداکثر رساندن بهره‌گیری از امکانات موجود در دانشگاه‌ها و واحدهای تحقیق و توسعه، کمک به شرکت‌های تازه تأسیس و حمایت از ایده‌ها از دیگر این اهداف به شمار می‌رود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول