اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه خبر داد

پیوند 23 هزار شماره تلفن فیروزکوه در طرح هم‏کدی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه از پیوند 23 هزار شماره تلفن فیروزکوه در طرح هم‏کدی و کاهش هزینه‏ها در راستای اجرای این طرح خبر داد.

پیوند 23 هزار شماره تلفن فیروزکوه در طرح هم‏کدی
سعید افشارنادری امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: هم‏کدسازی شماره تلفن‏های استان تهران یکی از خدمات دولت در جهت تحقق مهرورزی، خدمت‏رسانی و عدالت‏گستری بوده و کار بسیار بزرگ و عظیمی است.
وی تصریح کرد: در گذشته همه شهرستان‏های استان تهران با کدهای جداگانه‏ای ارتباط داشتند و شهرستان با مرکز استان باید با کدهای مختلف اتصال برقرار می‏کرد، اما هم‏اکنون نه تنها شهرستان بلکه همه بخش‏ها هم‏کد شده‏اند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: از این پس در استان تهران شهرها، بخش‏ها و روستاها و مراکز جمعیتی به طور هم‏کد و مشترک با هم ارتباط برقرار می‏کنند.
افشارنادری اضافه کرد: یکی از مزیت‏های مهم هم‏کدسازی، کاهش هزینه‏های مکالمه‏ها در سطح استان تهران به خصوص در شهرهای کوچک است.
وی اضافه کرد: شهرستان فیروزکوه نسبت به مناطق دیگر استان تهران به لحاظ دوری مسافت و شاخص‏هایی که مدنظر بود، از کاهش چشمگیری در هزینه‏های پالس مکالمات برخوردار شد و همین امر در جهت بسترسازی و ایجاد زمینه‏های لازم در امر توسعه تاثیرگذار است.
فرماندارشهرستان فیروزکوه گفت: کاهش هزینه‏های مکالمه‏های تلفنی برای خانواده‏ها، واحدهای تولیدی، سرمایه‏گذاران و فعالان ارتباطاتی عرصه‏های مختلف به عنوان یکی از هزینه‏ها از اهمیت خاصی برخوردار بوده؛ ضمن اینکه استفاده از امکانات مخابرات برای همگان به صورت یکسان مهیا شده است.
این مسئول ادامه داد: ماموران و مسئولان مخابراتی در طرح هم‏کدسازی با هماهنگی‏ها و تلاش به عمل آمده و برنامه‏ریزی‏های از پیش تعیین شده، ظرف چند ساعت بیش از 23 هزار شماره تلفن مراکز روستایی و شهری شهرستان فیروزکوه را به طرح هم‏کدسازی پیوند دادند.
افشارنادری ادامه داد: این شماره‏ها برگردان شده و این نشانگر توان فنی ماموران شرکت مخابرات شهرستان فیروزکوه است.
فرماندار فیروزکوه ابراز داشت: برای فرهنگ‏سازی و آشنایی مردم با کدهای جدید و پیش شماره‏های تعیین شده، مراکزی به منظور پاسخگویی و اطلاع‏رسانی به مردم در نظر گرفته شده و در مناسبت‏های مختلف برای توجیه بیشتر مردم به طور کامل برنامه‏هایی ارایه شده است.
وی متذکر شد: تاکنون با کم‏ترین مشکل و اعتراض و مراجعه‏ای در این زمینه مواجه بوده‏ایم.
انتهای پیام/ن۲۰/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول