اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات فارس خبر داد

بدهی 31 میلیارد تومانی مشترکان تلفن در فارس

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس گفت: مشترکان تلفن همراه و ثابت 31 میلیارد تومان به مخابرات فارس بدهی دارند.

بدهی 31 میلیارد تومانی مشترکان تلفن در فارس
عبدالعظیم قنبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز از بدهی 31 میلیارد تومانی مشترکان تلفن همراه و ثابت در فارس خبر داد و اظهار داشت: مشترکان تلفن همراه در فارس بیش از 19 میلیارد تومان بدهی دارند و مشترکان تلفن ثابت نیز حدود 12 میلیارد تومان به مخابرات فارس بدهکار هستند.
مدیرعامل شرکت مخابرات فارس از اعلام آمادگی این شرکت برای قسطی کردن بدهی مشترکان تلفن همراه و ثابت خبر داد و اضافه کرد: مشترکانی که بدهی تلفن همراه و ثابت آنها بیش از 50 هزار تومان است می‌توانند بدهی خود را به صورت اقساطی و بدون ارائه چک یا سفته پرداخت کنند.
وی گفت: مشترکان بدهکار در شیراز می‌توانند به منظور قسطی کردن قبض خود به مرکز مخابرات بلوار مدرس و در سایر شهرستان‌ها به مرکز مخابرات شهرستان مربوطه مراجعه کنند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس با بیان اینکه پس از پرداخت نخستین قسط تلفن همراه وصل می‌شود تصریح کرد: با توجه به اینکه هر مشترک در طول سال تنها یک‌بار مجاز به تقسیط است، از این رو در صورت اعمال شرایط تقسیط و عدم رضایت مشترک، سابقه برای مشترک منظور می‌شود و ترتیب پرداخت اقساط در سررسیدهای تعیین شده الزامی است در غیر این صورت مراحل تقسیط متوقف و ارتباط تلفن همراه نیز قطع می‌شود.
وی تصریح کرد: در صورتی که مشترک یکی از اقساط را در مهلت مقرر پرداخت نکند، تلفن همراه مربوطه به علت عدم پرداخت قسط قطع شده و با پرداخت قبض مورد نظر و به شرط وصول مبلغ، به صورت خودکار به طور مجدد وصل می‌شود.
قنبریان افزود: در صورتی که مشترک برای بار دوم قسط تلفن همراه را به موقع پرداخت نکند، مشمول قطع تسویه حساب شده و در این حالت برای وصل مجدد نیاز به پرداخت تمام اقساط به صورت یکجاست.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ضریب نفوذ تلفن همراه در فارس تصریح کرد: در حال حاضر حدود 3 میلیون و 450 هزار مشترک تلفن همراه با ضرب نفوذ 1، 75 درصد در فارس وجود دارد.
قنبریان ضریب نفوذ تلفن تابت را نیز در فارس 43، 31 درصد اعلام کرد و گفت: بیش از یک‌میلیون و 450 هزار مشترک تلفن ثابت در فارس وجود دارد که با این آمار فارس یکی از استان‌های موفق در سطح کشور است.
وی در پایان از مردم فارس خواست تا با نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده و همچنین با پرداخت به موقع قبوض و صورت‌حساب خود شرکت مخابرات این استان را در ارائه خدمات بهتر و مطلوب‌تر یاری دهند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول