اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار نور خبر داد

سخنرانی حسن بیادی در یادواره شهدای رویان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان نور گفت: یادواره سرداران و 74 شهید شهر رویان پنجشنبه 29 دی ماه جاری با سخنرانی نایب رئیس شورای شهر تهران در مسجد جامع شهر رویان برگزار می‌شود.

سخنرانی حسن بیادی در یادواره شهدای رویان
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نور، عبدالقدیر مشایخی در آخرین جلسه هماهنگی برگزاری یادواره سرداران و 74 شهید منطقه رویان بیان داشت: شهید روشن از نخبه‌های هسته‌ای کشور بود که دشمن فکر کرد با شهادت این شهید و امثال آن می‌تواند علم را در ایران نابود و کشور ما را ناتوان کند.
وی تصریح کرد: دشمنان اسلام غافل از این هستند که خون شهدا و خون شهید روشن، هزاران نخبه علمی چون روشن پرورش خواهد داد و بر افتخارات ایران اسلامی می‌افزاید.
فرماندار نور شهدا را الگوی ما و نسل‌های آینده معرفی کرد و بیان داشت: برگزاری یادواره شهدا موجب بیمه شدن جوانان نسل حاضر و آیندگان می شود. امروز برگزاری یادواره‌ها در جای جای این میهن اسلامی نهادینه شده است.
مشایخی بیداری اسلامی جهان امروز را نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران و پیامد خون شهدای انقلاب دانست و گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا اعلان فرهنگ شهادت و انتقال عملکرد شهدا به نسل‌های امروز و آینده است.
این مسئول تاکید کرد: مراسم یادواره شهدا مراسم ختم نیست، اشاعه فرهنگ شهادت است که ما برای بیداری و توجه خود و رفع مشکلات خویش برگزار می‌کنیم و در شأن این مجلس نیست که حاضر شویم و فاتحه‌ای قرائت و از مراسم خارج شویم.
فرماندار نور اذعان داشت: همه ما مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا وظیفه داریم شرایط حضور تمام مردم را در مراسم یادواره فراهم و با حضور کامل در مراسم یادواره بهره معنوی برده شود تا توشه‌ای برای خود ذخیره کنیم.
وی متذکر شد: یادواره سرداران و 74 شهید شهر رویان پنجشنبه 29 دی ماه جاری از ساعت 14 با سخنرانی حسن بیادی نایب رئیس شورای شهر تهران در مسجد جامع شهر رویان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول