اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب انجام می‌شود

اهدای 33 گل سرخ برای 33 مادر شهید گلستانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان از اهدای 33 گل سرخ به 33 مادر شهید گلستانی به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان در ایام‎الله دهه فجر خبر داد.

اهدای 33 گل سرخ برای 33 مادر شهید گلستانی

محمد جهانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: با توجه به متقارن شدن ایام‎الله دهه‎فجر با مناسبت‎های مختلف، شاهد همایش‎های متنوعی در استان خواهیم بود.

وی در خصوص مصوبات کمیته ایثارگران استان تصریح کرد: 13 بهمن امسال، مهمانی لاله‎ها با هدف غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، اهداء 33 گل سرخ برای 33 مادر شهید گلستانی با هدف تجلیل و تکریم مادران معظم شهدا، مسابقه نقاشی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی انجام می‎گیرد که این مسابقات در گلزار شهدای استان در روز مهمانی لاله‎ها برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان تصریح کرد: افتتاح کتابخانه، کافی‎کتاب و کافی‎نت به همراه اولین انجمن تخصصی نویسندگان حوزه ایثار وشهادت، اجرای تئاتر عروسکی و موزیکال کودکانه در راستای ترویج فرهنگ ایثار، گذشت و فداکاری، اجرای برنامه تخته سیاه و مشق عشق، زنگ انشاء با موضوع ایثار و انقلاب، دیدار با خانواده‎های شاهد و ایثارگر سنی و شیعه که در آغاز هفته وحدت انجام می‎گیرد.

جهانی در ادامه بیان داشت: پنجم بهمن ماه لغایت 12 بهمن، میزبان برگزاری تئاتر هنگامی که آسمان شکفت با حضور علاقمندان به این هنر، در تالار فخرالدین اسعد گرگانی خواهیم بود.

وی از برگزاری گردهمایی بزرگ مدیران، مسئولان ایثارگر و رابطان آنها در دستگاه‎های اجرایی استان خبر داد و افزود: این گردهمایی با حضور استاندار گلستان انجام می‎گیرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گلستان با اشاره به اینکه 19 بهمن ماه به عنوان شهدای هوانیروز نامگذاری شده، گفت: در این روز برنامه‎های متنوعی را خواهیم داشت همچنین از خانواده‌های شهدای نیروی هوایی در این روز قدردانی می‎شود.

جهانی همچنین رونمایی طرح برجسته مفهومی، برگزاری مسابقات ورزشی ایثارگران، رونمایی از طرح‌های هنری بنیاد شهید، اجرای سلسله همایش‎های کاروان انقلاب، نقالی روایت انقلاب، برگزاری مسابقه هنری و نمایشگاه انقلاب، برگزاری یادواره شهدا، برپایی گردهمایی خانواده‎های شاهد و ایثارگر با عنوان انقلاب و بصیرت را از دیگر برنامه‎های شاخص ایام‎الله دهه‎فجر عنوان کرد.

وی از تهیه سربرگ نامه‌های ادارات منتسب به پیام مقام معظم رهبری خبر داد و اذعان داشت: سربرگ‌های اداری در ایام‌الله دهه فجر برگرفته از وصیتنامه شهدا، سخنان مقام معظم رهبری و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران خواهد بود که برای دستگاه‌های اداری استان ارسال خواهد شد.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول